hoi hoi,
krijg af en toe zere benen 's avonds. Heb hier nooit last van gehad. Heeft iemand dit ook en heeft hij hiervoor een verklaring voor???
Heb vandaag wel gezondigd maar dat moet af en toe kunnen anders wordt het zo'n straf als je nooit eens wat mag.
Maar ik merk nu wel dat ik tegen de avond last van mijn benen krijg. Is dit omdat ik dan weer suiker en koolhydraten heb gehad.
Wie kan mij goede raad geven. En geen flauwe opmerking dat het mijn eigen schuld is dat ik heb gezondig. Hoop dat iemand mij kan helpen.
gr Bettyboop
Zere benen
(5 posts) (4 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Hoi Bettyboop,
Kan me niet voorstellen dat dat komt door een keer zondigen hoor. Zou ook niet zo kunnen bedenken waar het wel aan ligt...
Drink je genoeg water? Ook niet teveel? Klopt je eiwitinname nog bij je gewicht?
Wat voor soort "last" heb je van je benen? Spierpijn, kramp, zware benen?
Ik heb er gelukkig nooit last van... pfieuw... (en ik zondig ook echt wel eens ;o)...)Heb je je "klacht" al eens gegoogled om te kijken of je daar wijzer van werd?
Sorry dat ik je verder niet helpen kan, suc6.Posted 1 year ago # -
Hallo Bettyboop,
ik heb er ook last van als ik in de strenge fase zit. De spieren krijgen erg weinig glucose en daarom doet een inspanning dan al snel pijn. Zodra je weer 1 sneetje brood eet in fase 3 is het weer over. Je moet het maar zien als een teken dat je goed bezig bent af te vallen. Sommige mensen kunnen zelfs sporten in fase 1 en 2. Ik kan 's vonds alleen nog maar op de bank hangen.
Groeten, JennigjePosted 1 year ago # -
hoi hoi,
Ja ik sport 3x in de week een half uur bij curves. Ga maandag naar fase 3 en ben nu 3,5kg totaal kwijt. Voor vele zal dit niet veel wezen maar ik ben tevreden.
Heb al diverse keren uit eten geweest of gezondigd en ik val bij een andere methode maar 500gr in de maand af dus heb nu al meer bereikt. Over 2 weken ga ik op vakantie en daarna begin ik weer op nieuw en dan moeten de andere 15kg, zeker nog 10kg eraf.
Zie wel hoe het verder loopt. Tot nu toe ben ik dik tevreden. Zal wat meer water gaan drinken misschien dat mijn afvalstoffen en de eiwitten dan beter uit mijn lichaam kunnen.Posted 1 year ago # -
Hoi, ik doe een low carb dieet (Sanaslank) en ik slik naast multivitamine ook Kalium. Dit is voor de zere/zware benen.. Probeer het eens zo ik zeggen, succes! 14 kg lichter in 6 weken!! gr miss Tris
Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.