Hallo, ik ben er een paar weken geleden begonnen en 7 kg kwijt in 3,5 weken. Was ontzettend blij. Maar mijn vriend was afgelopen vrijdag jarig en ik had mezelf beloofd dat ik enkel voor zijn verjaardag zou zondigen. Maar heb de hele weekeinde gezondigd en toen ik vanmorgen op de weegschaal was gaan staan was ik enorm geschrokken. 3,5kg aan!!! Moet zeggen dat ik zelf denk dat er veel vocht erbij zit, want mijn voeten waren ontzettend opgezwollen.
Maar nieuwe week, nieuwe kansen. Ik ga voor 15kg en wat ik in deze afgelopen weekeinde erbij heb gegeten ( moet zeggen dat ik niet echt ontzettend buiten mijn boekje ben geweest, denk omdat ik niet agfebouwd heb en gewoon gegeten heb en ook alcohol een part heeft gespeeld).
Ik wil enkel weten of iemand dit meegemaakt heb en of het mee weer zal lukken om al die kiloś te verliezen. Ik denk zelf wel, want ik eet enkel wat ik mag van dit dieet en ip wanneer ik aan het dieeten ben hou ik me er ook aan.
Weet dat ik zelf zo stom was geweest om te stoppen voor het weekeinde, maar heb nu jullie steun nodig. Dank jullie wel.