Okee, ben nu vol goede moed begonnen en ik kan me goed aan het dieet houden. Maar...nu gaan we morgen met vrienden uit eten bij de chinees. Ik zit dus in fase 1, hoe los ik dit op? Nou is chinezen volgens mij het magerste wat je kan eten, maar wie weet wat ik daar beter wel en niet kan eten? Wel: rijst, tjap tjoy (vers laten wokken), shu shi misschien? En mag me zeker niet vol bunkeren ;)
Wat te eten bij de chinees?
(5 posts) (4 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Rijst mag niet, volgens mij, zijn "pure" koolhydraten, eigenlijk mag je alleen groenten laten wokken (zie het boekje voor wat wel en niet onbeperkt mag) in fase 1. Succes!
Posted 1 year ago # -
Chinees is juist net 1 van de meest vette soorten eten! Absoluut niet mager in elk geval! Houd het inderdaad bij alleen groenten. In fase 1 mag je nog geen vis of vlees en rijst is sowieso voorlopig uit den boze.
Posted 1 year ago # -
Ik had een super gezellige avond. We waren met 9 personen, en het was geen chinees maar bij de japanner. Echt geweldig. Je had 5 rondes en iedere ronde kon je zelf 4 gerechtjes kiezen (net als bij de tapas). Ik heb er niet meer op gelet wat ik naar binnen schoof, maar het was heel mager en super lekker. De 5e ronde haalde trouwens niemand want we zaten echt vol. Ik had er lekker verse jus de orange bij (4 glazen!) jammer dan voor de fruitsuikers maar altijd nog beter dan de cola denk ik dan maar. Volgende dag gewogen, en ik was 1,5 kilo zwaarder maar toen zat het nog in mijn maag.Nu weer gewogen en die kilo is er weer af.Lekker belangerijk, ik ga nu gewoon weer verder met fase 1. De shakes met water is veel beter te drinken dan met soya, en ik heb nog nooit zoveel groente gegeten. Ik vind dit heel goed en makkelijk om te doen.
Posted 1 year ago # -
@aimee, fijn dat je er zo van genoten hebt. Nu weer met volle moed verder. Ik neem wel af en toe een cola ligt, staat in het e-book dat je dat mag drinken.
Ben zelf nu 6 dagen in fase 1 bezig en al 3 kilo kwijt.
neem de shakes met water en eet de komkommers bijna per meter.
Veel succes verderPosted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.