Hey Allemaal,
Ik ben op 17 mei 2010 begonnen met het eiwitdieet. Ik heb dit 6 weken volgehouden en ben in die 6 weken 10,5 kilo afgevallen. Vanaf de eerste dag dat ik geen shakes meer neem, tot aan nu, heb ik me wel gehouden aan de menu's uit het slankmeteiwit-boek. Ik begin sochtends met 1 boterham met kipfilet, neem er 2,5u later nog 1, 2,5u later nog 1 en dan om 5 uur zo ongeveer mijn stuk fruit.
Savonds eet ik nog steeds geen pasta, rijst of aardappels, maar alleen het voorgeschreven vlees en de toegestane groeten van het slankmeteiwit-dieet. Nu ben ik in totaal 21 kilo afgevallen. Ik ben 1.75m lang en ik weeg nu nog 77. Mijn BMI is nu precies 25, welke moet zijn tussen 20-25. Als ik nu 0.1 aankom zit ik officieel weer in de categorie 'overgewicht' en dat wil ik natuurlijk niet. Mijn ideale gewicht is 67kilo. Het liefst wil ik uiteindelijk 65 wegen, zodat er nog ruimte is voor wat speling. Ik had mezelf de tijd gegeven tot 1 januari 2011 om dit doel te bereiken. nou leek het al die tijd heel goed te gaan, maar nu sta ik sinds deze week stil... het blijft 77. Tot nu toe viel ik elke week minimaal 1 kg af.
Nou ben ik niet een echt sportliefhebber, en vind ik het moeilijk mezelf steeds naar die sportschool te slepen. Ik heb mn abbonement tot januari dus ik zou hard kunnen gaan sporten (ik loop ook wel eens hard, samen met mn zus).. maar ik zou liever nog een tijdje dieten. Ik weet alleen niet of dat zin heeft, en of ik dan nog een keer 10 weken het echte slank met eiwit dieet zal volgen, MET de shakes... Wat raden jullie mij aan.... SHAKES,...... of toch gewoard SPORTEN...?;)
Ik hoop op jullie reacties!
Groetjes, Lisette