Ik snap het aantal grammen nog steeds niet goed. In het e-book staat: 25 gram per shake. Prima. Maar geldt dat in elke fase voor iedereen of moeten we allemaal gaan rekenen? Dat zie ik zo hier en daar terugkomen op het forum.
En als dat zo is, wat is dan precies de formule? Wil je hier ajb op reageren want ik vind het best verwarrend. Als we moeten uitrekenen hoeveel gram we kunnen gebruiken op basis van het huidige gewicht, is een rekenvoorbeeld denk ik wel handig.
Ik wil ook graag weten hoe lang je kunt doorgaan met het eiwitdieet. Kan ik zonder problemen na fase drie of vier weer terug naar fase 1? En hoe vaak kan dat zonder dat het slecht is voor je gezondheid?
Overigens ben ik dolgelukkig met het dieet. Tot nu toe ga ik niet snel maar wel gestaag. Maar veel belangrijker is dat ik me in lange tijd niet zo happy en gezond heb gevoeld als nu. Dankjewel voor je e-book! En ik hoop dat je tijd hebt om deze vraag te beantwoorden.
Groeten, Tineke
Vraag voor Mitch
(2 posts) (2 voices)-
Posted 1 month ago #
-
Hoi!!
Sorry dat ik afwezig ben geweest! Ik kijk hier niet zo heel erg veel meer. het forum is een eigen leven gaan leiden en ik vind dat heel erg leuk.
Ook zonder mij hebben de mensen die hier komen steun aan elkaar. Ik heb slank met eiwit in elkaar gezet omdat ik heilig overtuigd ben dat dit de enige manier is dat Nederland af kan slanken. Met de komst van Dokter Frank lijkt het net of ik iets nage-aapt heb ;-)
Vind het super als mensen bij hun eiwitdieet de shakes van eiwitpoeder.nl gebruiken (dat is immers mijn zaak) maar niks moet natuurlijk. Daarbij is dit nu gewoon een ontmoetingsplaats geworden waar eiwitdieeters samen komen. Ik zie ook andere webwinkels en producten voorbij komen, in eerste instantie dacht ik.. Hmmmmm vind ik dit wel zo leuk.? Maar ik laat het gewoon zijn gang gaan!
Als jullie maar plezier hebben om hier te komen, vind ik alles prima!! ;-) Met of zonder eiwitpoeder.nl producten.
Dan je vraag: 25 gram per shake is prima. Je hoeft geen ingewikkelde berekeningen te doen. Gewoon 3 kleine schepjes (die schepjes die in de Whey Premium pot zitten) op 200 ~ 250 ml water / magere melk of soja melk etc.
Je kunt zonder problemen terug naar fase 1 als je fase 4 gedaan hebt, zo vaak als je wilt. Zorg er wel voor dat je niet gaat rouleren tussen fase 2 en fase 1.
Je moet pas weer terug gaan naar fase 1 als je fase 4 bereikt hebt en je nog niet tevreden bent met het resultaat.
HEEL veel succes iedereen,
Mitch!
Posted 1 month ago #
Reply
You must log in to post.