Ik ben nu bezig met de vijfde dag.....Er is 3,5 kilo af. Gisteren was een slechte dag: knallende hoofdpijn (pijnstillers deden niets), rillerig dan weer bloedheet....Gewoon "niet lekker" of gevolg van dieet??? Geen idee.
Vanmorgen gesport, en dat ging goed. Was er wel een beetje huiverig voor: zo raar als je in een volle zaal vlak gaat!
De bedoeling is, om de strikte fase 3 weken te gaan doen. Daarna langzaam weer vlees toevoegen enz enz.... Maar ik ben zo bang dat mijn lijf op de spaarstand gaat! Hoe herken en voorkom ik dit? Naast het blijven bewegen natuurlijk...
voorstellen, spaarstand......
(5 posts) (5 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Jeetje, klinkt heftig! Ik hoop dat het geen gevolg is van het dieet.
Ik ben erg benieuwd naar reacties op jouw vraag over spaarstand. Ik hoop dat iemand daar ideeen over heeft.
Veel succes!Posted 2 years ago # -
ik dacht dat de strikte fase 2 weken duurde en niet langer?
en dan weer 2 weken fase 2.
wat ik zoal heb gelezen hier komt hoofdpijn vaker voor als ze ermee beginnen.succes ermee
TamaraPosted 2 years ago # -
Je kunt er wel van uit gaan dat je ongeveer 4 weken de strikte fase mag volgen. Spaarstand herken je eigenlijk doordat je geen vet meer verliest, maar alles krampachtig vasthoudt. Je kunt je vetpercentage meten op de betere sportschool. (kijk uit met vetmeters op weegschalen) Het is te kort door de bocht om te zeggen dat de spaarstand aanslaat omdat je bv geen gewicht meer kwijtraakt.
Zolang je kleding steeds ruimer gaat zitten ben je goed bezig ;-) zeg ik altijd maar.Hoofdpijn is vaak in het begin inderdaad, en gaat met een weekje meestal over. Je lichaam moet ook even wennen om vet als brandstof te gebruiken.
Posted 2 years ago # -
Hoihoi,
Ik sta al een dag of 4 stil qua gewicht in fase 2! weet iemand hoe dit kan.
Is dit de gevreesde spaarstand. Dit is gebeurt nadat ik 'savonds kipfilet heb toegevoegd en in de middag een reep.
groetjesPosted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.