Vanaf 23e jaar aan het lijnen, door bekkeninstabiliteit in rolstoel.Ben diabeet met bloedsuikers van tegen de 30> Ben 1.54 lang of kort ;-)in April nog 67 kilo, nu 103 kilo helaas :-(
Heel erg ontstekings gevoelig door suikers en zit in mijn lijf.
Maagballon en bandje gehad, heeft niet geholpen, dit nog proberen, is het laatste laat anders een GBP/bypass doen maar liever niet.
Ik schrijf graag,muziek luister ik graag, bioscoop ga ik graag heen maar nu niet voel mij afzichtelijk.
Heb geen partner helaas, maar wil daarom ook afvallen om die te vinden, en ik wil mijn kleren aan, ik heb nog 1 broek die ik aankan en dat is een beetje weinig.Ik ben super ongelukkig, doordat ik klein ben zie ik eruit als een varken Als beloning ga ik lekker los, kleren kopen en inschrijven relatie buro of datesite.
Heb alle dieten al geprobeerd, lukt nu niet meer om lang vol te houden, behalve na weghalen maagband, toen at ik niet meer, woog daarvoor 160 kilo. Bij verdriet val ik wel af, na ex wegging ben ik afgevallen van 120 naar 70 kilo maar kwam weer aan, bandje was n.l leeg.Ben een enorme emotie eter/stress eter.
Het erge is dat ik professional ben wat betreft afvallen, het is mijn beroep, ik kan iedereen helpen maar niet mijzelf erg spijtig. Zelfs een boek geschreven wat in Oktober uitkomt. Dus ik wil voor die tijd wat kilo's kwijt en het liefst blijvend.
Wat moet ik doen? Welk pakket, alleen shakes? Of shakes en maaltijd s'avonds zonder koolhydraten? En vd bars tussendoor, ik in korte tijd veel kilo's kwijt anders kan ik mijn kleren niet aan, ik heb namelijk nog maar 1 broek die ik maar net aan kan :-(
Ik zag maandpakket van Dr.Frank met shaker, ik zie een heel pakket met bars shakes en whey en vitamines, welke moet ik hebben, zie door bomen bis niet meer, wil ook niet teveel kopen als weer niet lukt dan zit ik met allemaal shakes.
Wie kan mij helpen en begeleiden?
Ik wil maandag of dinsdag beginnen als ik meer weet en alles in huis heb.
Liefs Ikke