ik heb vandaag de whey premium chocolate binnen gekregen
na een week banaan was ik wel toe aan iets anders
nou als je van chocolade houdt is dit een goede keuze
en als je echts iets lekkers wil dan een keer mengen met magere melk,mag best voor een keertje
ga nu met goede moed en me chocolade me tweede week tegemoed
voor alle chocolade liefhebbers
(13 posts) (5 voices)-
Posted 2 years ago #
-
chocolade jaah!
Ik heb van Nectar Chocolade Truffel besteld.
Ben erg benieuwd naar de smaak.
Ook heb ik bij de albert heijn suikervrije en glutenvrije chocola gezien van Damhert.
Dit zit erin per 50 gram:
Eiwitten: 1,5 g
Koolhydraten 5,0 g
waarvan tagatose7,8 g (zoetstof zonder invloed op de suikerspiegel)
waarvan zetmeel 0,1 g
waarvan poliolen 1,2 g (alternatief suiker)
Vetten: 9,0 g
waarvan verzadigd3,6 g
waarvan enkelv. onverz. 3,9 g
waarvan meerv. onverz. 0,3 gVoedingsvezels 2,2 g
Natrium: 2,0 mgDit product is wel toegestaan in het Low Card Atkind Dieet.
http://www.koolhydraatarm.eu/Is iemand bekend met Tagatose?
Op de site van Damhert staat dat het de suikerspiegel niet tot nauwelijks doet schommelen.
dat betekend dat je dus niet uit Ketose raakt?graag hoor ik jullie reactie.
Posted 10 months ago # -
HEEEEEELLLL laag in de eiwitten: Dus puur 'snoep'!!!
Ik blijf bij de choco premium repen van melkpoeder: ZALIG!!!!(Ze waren hier op, gelukkig vandaag weer binnengekregen ;)!!!)Posted 10 months ago # -
Dus ik kan dit reepje wel nemen direct na een halve eiwitshake? Als snackje?
Welke atkinsreepjes gebruik jij dan?
-Atkins advantage Chocolate Brownie
-Atkins Endulge Chocolate Coconut reep
-Atkins Endulge Peanut Caramel Cluster reep
Deze heb ik gevonden in dieetwebshop.nlDesmaken klinken goed en t water loopt me al in de mond! hihi
Posted 10 months ago # -
De coconut is precies bounty, ik heb ze alle 3 in huis, maar pas na fase3! Teveel KHs hihi
Posted 10 months ago # -
Oh !Ik lees hier het antwoord al op mijn vraag in mijn topic! Bounty, jammie!
Posted 10 months ago # -
Maar onthoud he: die fases achterop de reepjes zijn van het atkinsdieet, niet van onze shakes!!!! Wij mogen ze pas va fase 4!!(ivm de hoeveelheid KH's)
Posted 10 months ago # -
@Beppi Even een vraagje. Ik heb bij het starterspakket ook een doos met Premium Bars Chunky Chocolate gekregen. Deze mag ik toch wel in fase een? Ik vervang dagelijks op mijn werk 1 shake door zo'n reep. Of is dit verkeerd?
Posted 10 months ago # -
Ik heb je net antwoord gegeven op je "eigen" topic ;)!!
Met die fases bedoel ik de atkinsreepjes.....Posted 10 months ago # -
voor de mensen die toch graag af en toe eens willen zondigen, maar het dan wel echt verantwoord willen doen een chocolade recept.
Meng door wat kokosolie wat cacao en evt. wat kaneel en bijv. een druppel natrena zoetstof. Roer alles goed door elkaar en zet het even in de koelkast of vriezer om het iets harder te laten worden. Evt. kun je er ook nog wat lijnzaad in doen.
Er zit eigenlijk alleen gezond vet in. Geen eiwit en zo goed als niets aan koolhydraten.Posted 10 months ago # -
*looptnunaardekeukenomdittemaken*
JAMMIE!!!
Posted 10 months ago # -
haha!!! Het is een beetje zoeken en uitproberen met de verhoudingen, maar ik vind het zelf echt wel een erg goed alternatief!
Ik maak soms ook wel eens een cracker van lijnzaad (met water tot een papje laten worden en dan in de magnetron net zolang totdat ie helemaal hard is) en daar doe ik dan wat chocolade op. Dan hoef je het natuurlijk niet in de koelkast te zetten en kun je het direct smeren.
Is net alsof je een cracker eet met chocoladepasta.
Posted 10 months ago # -
Die crackers ken ik...
Ohhh ik heb van de week mezelf verwend: Een reep..(Atkins) omdat ik zo goed ga...
Ik heb zitten smullen!!!Posted 10 months ago #
Reply
You must log in to post.