ik ben vandaag begonnen en ik vind de shakes echt heel vies. Toch wil ik dit dieet graag volhouden. Heeft iemand tips voor me om het iets makkelijker te maken? Of vinden jullie het wel lekker?
vies
(8 posts) (5 voices)-
Posted 2 months ago #
-
Hallo Rien,
Ik weet niet welke shakes je precies vies vindt?
Ik meng al mijn shakes met 150 ml water, 50 ml Alpro Soya Rood en 3 ijsklontjes in de blender, dan worden het net milkshakes.
Wat ik wel echt smerig vind zijn de whey premium shakes. Ik ken daarvan alleen de aardbei, die maak ik op door hem half om half te mengen met de Nectar "Twisted Cherry", die is zó zoet en overheersend dat ik hem dan wel lust.
Posted 2 months ago # -
Ik vind de whey premium het beste te drinken. Ik heb de nectar met koffie smaak ook, gruwelijk. Ik zal het eens proberen met alpro en ijsklontjes. Bedankt voor je tip.
Ik heb trouwens enorme hoofdpijn erbij en ben helemaal trillerig. Misschien afkickverschijnselen van een overvloed aan suikers... Ik voel me nog niet zo happy eerlijk gezegd.Posted 2 months ago # -
Hey Rien!
Ik vond de shakes in het begin ook echt SME-RIG! Ik ben er ook eigenlijk nog niet (zo) gewend aan geraakt dat ik ze niet meer vies vind. Ik heb mijn beker gewoon snel in 1 keer leeg gedronken met mn neus dicht! Wanneer de shake op was dronk ik er snel een groot glas water achteraan (nog steeds met mn neus dicht, zo proef je de smaak nog niet..)... als laatst om de vieze smaak mn mond uit te krijgen dronk ik er 2-3 slokken Crystal Clear achteraan. En DAN kan je je neus weer open doen, haha. Voor mij werkte het erg goed!
Succes!
Posted 2 months ago # -
Hoi Lisette,
Welk merk gebruik je? Smaken verschillen natuurlijk, maar er zijn er lekkere shakes te koop. Als je een goed merk hebt, dan is er ook wel meer dan alleen shakes. Ook soepjes, wafels, repen, pannekoeken, omeletten et cetera. Er is keus genoeg. Ik vind shakes ook altijd om te gruwelen, tot ik merken vond die gewoon super lekker zijn. Maar ik weet niet of je hier merken mag noemen...
Posted 1 month ago # -
Ik denk dat de meesten van ons alle merken inmiddels wel kennen... ;o)
Zo zie je ook maar dat smaken verschillen... Ik vind die soepjes, pannenkoekjes en omeletten enzo nl niet te vr**** ....!! En duur ook nog! En de zakjes shakes van die merken vond ik NOG viezer dan de Whey Premium (die ik van deze methode dan de smerigste vind)
Moet zeggen dat ik de nectar shakes, gemengd met een beetje rode soya, echt lekker weg te klokken vind! Als ik zin heb in een soepje maak ik 1 van de recepten uit het groente-tips-topic (krijg je gelijk iets vers binnen, toch altijd fijner dan die zakjes) en als ik een omeletje wil dan klop ik lekker 2 eitjes los met een scheutje soya melk en die vul ik met verse roerbakgroenten! Stukken goedkoper, veel lekkerder en VERS! Mjammie!
Posted 1 month ago # -
Ik heb gewoon de Whey Premium van eiwitpoeder.nl die ze aanbieden in het 10weken pakket. Toen ik bestelde was het deluxe-pakket op dus heb ik geen nectar enz.. Ik had de smaken naturel en vanille.. Allebei even vies.. Maar ik ben er doorheen gekomen hoor..! Geen enkele keer gezondigd.. Je moet gewoon dat knopje om zetten! Snel die beker leegdrinken en je kan er weer 2.5 uur tegenaan.!
Posted 1 month ago # -
Ha die Elfje 39. Nog steeds bezig.
Ik zelf ben nu nog steeds 17 kg kwijt door dit dieet. Ga volgende week weer een kuur doen en hoop nog 10 kg af te vallen.
Ik zelf vind het lichamelijk zwaar om weken achtereen die eiwitten te blijven gebruiken en zodra ik aan brood begin is mijn afvallen gebeurt.
Ik kom gelukkig niet aan als ik niet lijn. In de vakantie na 2 1/2 week alleen elke dag ijs en gebak was ik 1 kg zwaarder en dat was na 1 week thuis er al weer af. Ik had geen eiwit mee want dat kon niet meer in de auto.
Ik hoop op gewicht te zijn eind dit jaar.
Groeten,
JennigjePosted 1 week ago #
Reply
You must log in to post.