Ik ben nu bezig met de 3e dag SME en ik moet zeggen dat het best goed gaat. Alleen voel ik mij regelmatig vermoeid en slap. Is dit een bekend verschijnsel en verdwijnt dit na verloop van tijd?
Groetjes,
Brenny
Ik ben nu bezig met de 3e dag SME en ik moet zeggen dat het best goed gaat. Alleen voel ik mij regelmatig vermoeid en slap. Is dit een bekend verschijnsel en verdwijnt dit na verloop van tijd?
Groetjes,
Brenny
Ik had ook dat slappe gevoel en drie dagen hoofdpijn. Ik ben de shakes gaan drinken met sojamelk (degene zonder suiker) en vervang 2 shakes door een eiwitreep, en nu voel ik me veel beter.
Groeten
Roxy
Ga ik proberen Roxy, dank je!
Ik heb even verder gezocht en vermoeidheid schijnt een afkickverschijnsel te zijn bij een low-carb diƫet. Ik wacht geduldig tot het over gaat. :-) Vandaag voel ik me al een stuk beter.
Zijn 2 eiwitrepen op 1 dag niet een beetje veel? In een eiwitreep zitten meer voedingsstoffen dan een shake!
hallo..
Ik had alleen op dinsdag avond hele erge hoofdpijn en heel erg misselijk. Waren echt afkick verschijnselen. Maar ik wist niet dat je ook dingen mocht vervangen? Ik volg erg netjes het schema. Alleen laat ik de radijsjes en asperges staan. Die krijg ik echt niet door mijn keel.
Succes
In het schema staat dat je maximaal 1 shake per dag kan vervangen door een eiwitreep.
(sorry, ff kort, geen tijd)
ok...dat is handige info waar ik iets mee kan!!!
Hmm, jammer. Vanaf nu dan maar 1 reep per dag. Maar Elfje, als je wat meer tijd hebt, wil je dan eens uitleggen als zo'n reep maar netto 2g kh heeft, waarom mag je er dan niet meer eten? Of komt dat door de hoeveelheid kalorien die erin zitten?
You must log in to post.