Ik zit op dit moment dus in fase 3 en gebruik i.p.v. een boterham een cracker van Atkins omdat ik al met deze producten bekend was. Ik neem er nog wel steeds 1 el psylliumvezels bij en geen lijnzaad wat ik eerst zei en mix dat samen met mijn ochtendshake.
Ik ben tot nu toe 9 kilo afgevallen!!!
Fase 1 heb ik maar 2 wkn kunnen volgen i.p.v. de 4 wkn die ik wilde en ik kan je vertellen dat sinds ik meer mag eten dat de onsjes eraf vliegen.
Ik zit op dit moment weer in kleding maat 40/42 en 2004 was dat 54/56 en 5 wkn geleden 44/46.
Ik ben deze toekomstige levensstijl begonnen met 92 kg en ben nu 83 kg. Streefgewicht is 80 maar wil toch proberen voor 77 omdat je altijd kans hebt weer wat aan te komen omdat je steeds normaler gaat eten en misschien zondigt tussendoor.
Ik ben al wel een paar keer wezen uiteten en heb gewoon vlees met groenten genomen en hier en daar wat aanpassingen gevraagd als dat nodig was.
Ik kan je vertellen dat ik veel plezier heb in deze nieuwe manier van eten en mede door al die lekkere smaken van de shakes en eiwitrepen.
Mitchel... bestaat er ooit een kans jou een keer live te ontmoeten met al die mensen die er ook interesse in hebben en dit dieet hebben gedaan en op deze site hebben zitten???? :-)
Groetjes Natasja