Hoi allemaal,
Ik vroeg mij af hoe jullie dat doen. Je kunt dus nooit uit eten gaan? je sociale leven moet je on hold zetten?
Kunnen jullie advies geven hoe daar mee om te gaan?
groetjes
Foxy
Hoi allemaal,
Ik vroeg mij af hoe jullie dat doen. Je kunt dus nooit uit eten gaan? je sociale leven moet je on hold zetten?
Kunnen jullie advies geven hoe daar mee om te gaan?
groetjes
Foxy
Hallo Foxy,
Waarom zou je niet uit eten kunnen gaan? In fase 2 mag je 's avonds vlees, vis, kip en groenten, daar kan je in de meeste restaurants prima mee uit de voeten hoor!
Hoi Elfje,
Je hebt gelijk, maar ik zit in fase 1 en dat is wel lastig hoor.
Maar goed, nog even geduld dus...grinnik
Ik heb een jaar Atkins gedaan en was ongeveer 6 ons afgevallen,met dit dieet in anderhalve week nu 3 kilo ...dus ik klaag niet. Verre van dat.
Ik hoop alleen in fase 2 dat dit zo door blijft gaan...mijn lijf reageert vaak vreemd.
Een nieuw dieet levert mij altijd wel gewichtsverlies op maar na een paar maanden "went" mijn lijf eraan en daarna sta ik meestal stil en kom dan weer stilletjes aan..ondanks lijnen.
Ik hoop echt dat dit het is hoor....
Maar so far so good!!!
groetjes
Blijf positief en eet gevarieerd dan zal het echt wel lukken. En gun je zelf af en toe ook eens wat. Want altijd de boog gespannen houden doet elk dieet mislukken.
Je kunt niet je hele leven lijnen. Let op wat je eet en geniet van de momenten dat je je zelf eens wat lekkers gunt. Daarna ga je weer gewoon verder met frisse moed en dan zul je zien dat het gaat lukken.
gr bettyboop
You must log in to post.