oh ik heb het even zwaar....
ik mis het snoepen helemaal niet maar zo gek ik heb gewoon zin een lekkere bruine boterham met een pak oude kaas.
maar goed ik weet dat ik het doe voor een goed doel en dat ik niet moet zondigen omdat ik dan echt de mist in ga
ik ben de eertse week 4 kilo afgevallen en dit alleen in het begin.ik heb dus ook besloten om niet meer iedere dag op die weegschaal te gaan staan
hoeveel vallen jullie gem af in week 2 van fase 1?
ik zie ook weleens berichten dat sommige niks afvallen of een halve kilo en dat vind ik het toch wel heel zwaar hoor als je geen resultaat ziet
graag reacties voor de goede moed ha ha
tweede week fase 1
(11 posts) (4 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Ik zit ook net in de tweede week van fase 1. Ik had afgelopen woensdag, precies op dag 8 gezondigd. Ik had nog wat kaas in huis en heb een proteïne reep extra genomen. De dag erna weer gewoon strak, vandaag ook. Ik ben in totaal 4,1 kg afgevallen. Ik heb nu echt alles nagekeken in de koelkast en heb allen verleidingen weggegooid. We zullen zien hoe het verder gaat. We kunnen niet meer doen dan ons best.
Posted 2 years ago # -
nou super goed toch en twees tukjes kaas is toch niet echt zondigen
dan denk ik meer aan een koekje of een stuk chocolade ha ha
ik vind het wel leuk om te lezen wat iedereen zo op een dag eet,wat gebruik jijgroetjes
Posted 2 years ago # -
Ik heb vandaag lekker courgette met paprika, champignon en knoflook gegeten. Is goed te doen alleen maar groenten eten wanneer je de groenten goed klaarmaakt. Even wat meer aandacht aan besteden.
Verder heb ik veeeeeel thee gedronken. Wat komkommer gegeten en mijn tomaat vergeten. Die moet ik toch snel eens opeten. Ik heb er nog eentje over.
De meeste shakes vind ik wel lekker. Ik heb van Matrix 0.2 banana creamy. Deze shake smaakt een beetje naar vanille ijs en dat terwijl er op de verpakking staat dat het banana creamy is. Ik heb wel pas een pot Whey Premium bananensmaak gekocht en die was echt lekker. Ook Essence chocolade is erg lekker.
Nee even die ene dag een dip, maar nu gaan we er gewoon weer voor. Het is net als met stoppen met roken. Duurt ook 10 weken, grappig hè. Tenminste het plakken van de pleisters. Verder moet je altijd alert blijven. Er zijn zoveel mensen die roken. De verleiding ligt overal op de loer!!! Zo is het dus ook met diëten. Ook hier ligt de verleiding overal op de loer. De bakker: oeh wat ruikt dat lekker!!
Maar roken doe ik niet meer en het dieet zal ik volhouden!!!Posted 2 years ago # -
Ik ben nu 4 weken bezig en ben op een pondje na 10 kilo afgevallen.het valt inderdaad soms niet mee,maar ja je moet er wat voor over hebben.En het stond ook in het E book,dat het niet de makkelijkste weg is,maar ik voel me nu al zo veel beter.Ik ben nu in totaal 18,5 kilo kwijt.EN 2 kledingmaten geslonken.
vanavond heb ik lekker veldsla met gerookte kip en champignons en ui gegeten.
Allemaal veel succes,en wat zijn nu 10 weken of 73 dagen op een mensenleven.Posted 2 years ago # -
Zooooo... poeh hé, ik heb net toe gekeken hoe vriend en kind lekker aan de patat en frikandellen zaten... :-(
Ik had echt een hele lekkere ovenschotel gemaakt van aubergine, courgette, paprika, ui, knoflook, tomaat en rozemarijn voor mezelf, maar op een gegeven moment heb ik ze wel gevraagd om door te eten en de restjes gelijk weg te kiepen...Slankie... "helemaal niets of een halve kilo per week afvallen" frustrerend? Een halve kilo per week is 26 kilo per jaar hoor! ;o)
Ik zit nu in fase 3, ik neem alleen nog steeds geen fruit en geen boterham, want ik merk gewoon hoe heftig mijn lichaam (oftewel de weegschaal) daarop reageert. Dan haal ik liever extra energie/kcal uit meer groente of een stukje kaas. Ik val nog steeds lekker af, dus het zal wel goed gaan. ("lekker afvallen" is voor mij een halve tot een hele kilo per week ;o) zolang de lijn maar naar beneden gaat...)
Posted 2 years ago # -
Sjemig Nana, goed van je! lekker hoor!
Posted 2 years ago # -
super elfje,
Zwaar is dat he,mijn mannetjes zaten straks ook aan de pizza,en dat ruikt zo lekker uit d oven.Maar wij gaan voor ons doel,en dat is als het warmer word,wij alvast een jas hebben uitgedaan.hihi.
Posted 2 years ago # -
Een jas uit gedaan...? Ik ben al een bikini aan het uitzoeken!
(whoehahahahahaaaa, neeee nog maar even niet...)Posted 2 years ago # -
nou vanavond op de negende dag en 4,5 kilo lichter ga ik vanavond eens een keer iets eten dan alleen maar shakes
lekker roerbakgroenten en een klein stukje kipfilet en dat ipv een shake natuurlijk
toen ik aan modifast deed,deed ik ook 1 keer in de week iets gezond eten dan hou je het makkelijker vol
ik heb er zin in ha haPosted 2 years ago # -
Goed bezig Slankie!
Lekker genoten van je roerbak met kipfilet??
Posted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.