Misschien is dit nog een tip: Er bestaat een website "www.vermageren.com"
Alwaar je het boek "Geheimen van een supermetabolisme" van Peter Pellens kunt bestellen. Dit geeft veel kennis over hoe het verbrandingssysteem van het menselijk lichaam in elkaar zit. En dat benadert heel dicht maar zeer uitgebreid de grondgedachte van eiwitdieet.
Een hele sterke aanvulling op het al zeer inzichtelijke ebook van Mitchel.
Door goed te gaan snappen hoe ons lichaam in elkaar zit geeft het ook veel macht over je eigen lichaam terug, om zo ook goed te kunnen bedenken wat we er zelf aan kunnen doen (of nogal eens vergeten :)
De manier van aanspreken van deze Peter Pellens, is vaak onplezierig direct, maar ik ben er wel van overtuigd dat de man in kwestie integer handelt. hij wil graag z'n kennis met iedereen delen maar hanteert er jammer genoeg nogal wat 'agressieve' stijl van verkopen op na. Maar het is wel zo dat het enige dat hij graag wil is zijn kennis niet gratis weggeven - terecht toch?? Hij geeft juist een tegengeluid tegen alle zogenaamde geweldige en vreselijk dure diëten (laten we wel zijn dat kost erg veel geld en is NIET NODIG als je zicht krijgt op waar de angel zit in de verkeerde gedachten die we vaak hebben over eten en vertering).
Nogmaals zijn stijl is wat al te nadrukkelijk maar... wat hij heeft te vertellen zet je wel degelijk aan het denken en kan geen kwaad om eens een keer goed over na te denken hoor. En dat bespaart veel geld, veel frustratie en veel kilo's vet :D
Maar om het zelf eens goed te lezen en je eigen mening te vormen hoef je geen €40 uit te geven want het boek is her en der ook online te downloaden.
Niet fijn voor Peter Pellens natuurlijk :D maar ja dat is het risico van het Internet... :) Kwestie van goed zoeken, maar ik heb het boek en het is z'n geld echt wel waard!!
Succes enne als je even probeert voorbij te komen aan de erg directe stijl gun je jezelf een heel stuk extra kennis wat helpt om zelf grip op je gewicht te krijgen. en dat is het wat mij betreft zeer waard...
groetjes en succes!!!
supermetabolisme
(2 posts) (2 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Hoi Anneke,
ik heb het boek zelf ook,vind het geweldig en het laat je echt heel anders na eten kijken :o)
groetjes
DorisPosted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.