slankmeteiwit

Slank met eiwit eiwitdieet proteinedieet

• Home
  • Blog
  • Eiwit Producten
  • Forum
  • Webwinkel

Forum Slank met eiwit - eiwitdieet & proteinedieet

Discussieer over eiwitdieet / proteinedieet

Register or log in - lost password?

Forum Slank met eiwit - eiwitdieet & proteinedieet » Algemeen
[sticky]

Stel jezelf even voor!

(160 posts) (89 voices)
  • Started 2 years ago by admin
  • Latest reply from sliderke

Tags:

• Atkins
  • charly
  • cristie
  • Dr. Frank
  • Eitje selt zich voor...
  • En nu.....
  • FF voorstellen
  • Hallo medeforummers;))
  • kilo
  • koolhydraten
  • Lisa
  • lotgenoten
  • optimel
  • paksoi
  • SouthBeach
  • soya
  • Stel jezelf even voor!
  • Succes
  • voorstellen
« Previous1…3456Next »
  1. Elfje39
    Member

Hallo AnneFlo,

Je vraag over de grammen eiwit begrijp ik niet zo goed? 1 maatschepje WP is meestal toch ook 25 gr.? En hoeveel shakes neem je per dag dan? Eet je verder ook andere dingen?

In principe kan je het beste 1 à 1,5 gr. eiwit per kg lichaamsgewicht nemen per dag, dus als jij 65 kg weegt (of begrijp ik dat niet goed uit je verhaal hierboven?) dan zou je 65 tot 97,5 gr. eiwit per dag moeten nemen.

Dat wijn en/of wodka verhaal kan ik persoonlijk niks mee hoor. Dat vind ik altijd een raar vraagstuk, want in mijn ogen zou iedereen 10 weken zonder drank moeten kunnen. Etentjes kunnen heel gezellig zijn met een lekker stukje vis of kip met groenten en een colaatje light... ;o)

Posted 1 year ago #
  2. mb
    Member

Goedemorgen. Ik ben een vrouw van 35,ben 1.65 lang en weeg 64 kg. 3Weken terug was ik 3 tot 4 kilo zwaarder. Het afvallen kreeg ik voor elkaar door eiwithoog en koolhydraatarm te eten. Vlees,kaas,eiwitpoeder,vis, shakes/repen van modifast hebben hierbij geholpen. Nou ging het in de eerste week heel erg snel maar nu lijk ik stil te staan.(spaarstand??).In het begin hoofdpijn gehad en een concentratieproblemen maar dat is weer onder controle. Nu zou ik graag nog 4 kilo willen kwijtraken en heb het Ebook ook uitgeprint, maar iemand nog wat tips!!!!

Posted 1 year ago #
  3. Brenny
    Member

Dag allemaal,

Mijn naam is Brenny, een man van 44 jaar en woonachtig in Groningen. Ik ben 1,82 en 94 kg zwaar. Ik wil 17 kilo afvallen en ben vandaag begonnen met fase 1. De shakes smaken tegen mijn verwachting in goed. 0 down, 17 to go! :-)

Posted 1 year ago #
  4. roxy
    Member

Hoi Brenny,
    Ik ben nu sinds afgelopen dinsdag bezig en zit dus ook nog in fase in. Nu ik dit tik zit ik een hele komkommer op te eten, want de verleiding is nu voor mij heel groot om de fout in te gaan. Maar ik doe het niet....
    Heel veel succes!

Posted 1 year ago #
  5. kim317
    Member

Hallo allemaal,

Ik ben Kim en ik ben nieuw hier... Ik weet nog niet zo goed wat ik moet doen.
    Er hoeft maar een paar kilo af maar ik zeg maar zo; of je nu veel of weinig wilt afvallen het gaat erom dat je lekker in je vel zit toch??
    Nou, in mijn geval is dat dus een kilo of 5. Ik heb vandaag 2 HUUUUGE!!!! potten whey gekocht en heb vanochtend en vanavond een shake genomen. Lekker trouwens.
    Ik zou graag weten of dit voldoende is om (het hoeft niet extreem snel) die paar kilo kwijt te raken. Ik sport 2x per week en let op mijn eten. Zou graag van jullie weten of jullie ervaring hebben het op deze manier te doen, dus zonder Dr Frank en/of combinatie met andere dieten.

Hoop van jullie te horen en succes allemaal!!!! = )

Groetjes Kim

Posted 1 year ago #
  6. Andra
    Member

Hallo iedereen,

Ik zat even te gluren op dit forum dus ik zal mezelf ook even voorstellen!
    Mijn naam is Andra, 26 jaar 1.65 en ik weeg op dit moment 83,6, ik zit net in de 2e week van fase 1 en ben al 2,2 kg kwijt!!!
    Mijn streven is om in totaal 20 kg kwijt te raken.
    Ik vind het goed vol te houden, de shakes zijn best lekker alleen is het nog echt zoeken wat je tussendoor mag eten als je honger hebt.
    Erg bang om fouten te maken namelijk want mezelf saboteren wil ik niet haha!
    Het gaat tot nu toe allemaal erg goed, af en toe een dagje waarop ik me flauw voel maar over het algemeen helemaal geen honger gevoel gelukkig.
    Nu in de 2e week verlang ik af en toe wel naar een boterham maar de snack lokken gelukkig niet!
    Het is fijn om te zien dat als je steun nodig hebt je die hier voldoende krijgt en ik zal ook regelmatig weer even komen gluren en vragen stellen als ik er niet meer uit kom!

Succes iedereen!

Groetjes Andra

Posted 1 year ago #
  7. Elfje39
    Member

Hoi Andra,

Neem tussendoor lekker sla ofzo. Of radijsjes, of stuk komkommer met een beetje aromat. Of een beker drinkbouillon.
    Of maak lekker een gebonden bloemkoolsoep of courgettesoep (recepten in topic "groenten tips en trix") Zo'n gebonden soepje is niet alleen lekker hartig, maar vult ook goed tussendoor!

Posted 1 year ago #
  8. Marie89
    Member

Ben nu twee weken bezig. Ben 21 jaar en weeg over de 100. Erg dus.
    Dit is het eerste dieet wat ik kan volhouden. Heb sinds vandaag de choco whey poeder binnen. Had ik veel eeerder moeten doen. Lekker!

Er moet volgens mijn BML 35 kg af. PHOE.. Wil graag naar 80. Liefst 75. Zou het lukken?
    Nu gaat het in ieder geval goed. Ben veel alleen thuis dus das weleens zwaar. En in het weekend op stap met vriendinnen (maatje lucifer) die zin hebben in Kebab om 4 uur snachts helpt nou ook niet echt mee. Dus ik vermijd t nu eventjes tot ik het kan weigeren als ik toch mee ga...

En Jandoedel: choco en banaan very nice try it!

Succes everyone

Posted 1 year ago #
  9. Elfje39
    Member

Succes Marie.

Probeer jezelf (zeker in het begin) leuke, haalbare doelen te stellen.
    Bijv.: 1e doel 5 kg eraf. Dat haal je zomaar en dat motiveert om vol te houden!

Posted 1 year ago #
  10. dirkjepoes
    Member

Hallo Allemaal,

Ook ik ben nieuw hier, mijn naam is Diana en ben gisteren begonnen met het eiwit dieet.
    Ik heb me al aardig ingelezen hier op het forum en het E-book natuurlijk, en op deze manier moet het toch lukken om de overtollige kilo's kwijt te raken.
    Ik wil heel graag een kilo of 25 kwijt, dus zal jullie hulp soms wel nodig hebben.
    Tips zijn natuurlijk altijd welkom, vooral tips voor 2 liter water per dag pffffffffff.
    Daar moet ik nog even aan werken.
    Alle begin is moeilijk maar met z'n allen komen we een heel eind.
    Ik wens iedereen hier veel succes!!!!

Posted 1 year ago #
  11. Lisette21
    Member

Hey allemaal,

Ik ben Lisette, 21 jaar. Vandaag begonnen met t eiwitdieet! Ik zit nu op 3 shakes en moet er vandaag dus nog 3! Pffff.. Ik heb absoluut geen honger en mis het eten niet... de shakes zijn alleen zooo vies!! Ik krijg het echt met moeite binnen! Maaaar, we zetten door en gaan ervoor!;)

Posted 1 year ago #
  12. sjulamit
    Member

Hoi Lisette,
    heb je al wat geexpirimenteerd met de shakes ?
    D'r is echt heel wat mogelijk om de smaak op te piepen hoor!
    Ik heb alleen gewone whey isolaat, ik gebruik altijd meer vocht dan nodig tegen de zoetigheid.
    De chocolade whey word iets romiger met een beetje cocoswhey, maar meestal doe ik er een beetje pure caccou bij.
    Ik ga ook de vanille whey bestellen, ik wil die dan klaarmaken met koude cafeinevrije koffie.
    De aardbei ga ik ook bestellen, wellicht lekker met koude thee en kaneel.
    Bananen whey heb ik niet maar dat is misschien wel lekker met sinas of grapefruitsap light.
    Als je de klantereviews leest op de site, dan zie je dat er ook mensen zijn die er warme dranken van maken of zelf ijs!!

Bon Apetit!!

Posted 1 year ago #
  13. sjulamit
    Member

Een rietje!!, werkt ook heel goed! ;)

Posted 1 year ago #
  14. wally
    Member

Hallo allemaal,
    Ik ben Wally, man van 1.98m en 148kg.
    Het eiwitdieet leek mij goed te proberen, en 5 dagen geleden ben ik ermee begonnen.

Inmiddels 5 kilo al kwijt.

Het is wel wennen geen vlees, vis en brood te eten (fase 1), het vergt een hoop creativiteit om lekkere groente gerechten te maken (tip&tricks topic had ik al gevonden).
    Maar dat weerhoud me niet ermee door te gaan :-)

Succes aan iedereen die bezig is met het dieet!

Posted 1 year ago #
  15. vickchen
    Member

Hoi,
    Ik ben 41 jaar oud en weeg momenteel 100 kilo bij lengte van 180 cm.
    ca. 20 kilo's heb ik erbij gekregen na een operatie aan mijn hypofyse waardoor allerlei hormonen niet meer (of nauwelijks) worden aangemaakt. Ik slik en spuit hierdoor en hoop medicijnen. Het lukt mij al jaren niet om deze extra kilo's kwijt te raken.
    Ik ben nu 4 dagen bezig en al 2,5 kilo kwijt.....hoopvol....
    Ik ben niet een enorme keukenprinses, maar kom tot nu toe aardig uit de voeten met de ingredienten die in fase 1 gebruikt mogen worden.
    Vanavond een BBQ gehad waarbij ik voor mezelf heerlijke gemarineerde groentespiezen klaar had gemaakt.

Succes allemaal!!

Vicky

Posted 1 year ago #
  16. Elfje39
    Member

Hoi Wally en Vicky,

Ook welkom hier! Succes allebei.

Vicky, deel je recept voor gemarineerde groentespiezen anders met iedereen in het topic "fase 1 groente tips en trix". Dan heeft iedereen er wat aan! Er komen tenslotte weer gouden BBQ-tijden aan...

Posted 1 year ago #
  17. Corine
    Member

Pfieuw wat een info en succesverhalen hier!!Maar daardoor heb ik wel écht zin om maandag te beginnen.Ik ben Corine,44 jaar,getrouwd en moeder van een prachtige dochter van bijna 16.Ben 10 jaar geleden erg depressief geweest na het overlijden van mijn vader.Door de medicijnen (Seroxat) enórm aangekomen.Zes jaar geleden zelf ernstig ziek geweest en lang thuisgezeten daardoor.Ben nu een jaar officieel ''schoon'',en het wordt tijd dat ik weer met plezier naar mijn spiegelbeeld kan kijken.Atkins werkte voor mij prima,maar zó eentonig en verschrikkelijk duur.Heb vandaag 2 enórme potten super whey aangeschaft en vanaf maandag gaat het beginnen!Ga morgenochtend alvast een shake proberen.Ben wel bang voor hongergevoel tussendoor,dus ben benieuwd.Hoop dat ik af en toe hier aan kan kloppen voor peptalk.....succes iedereen :0 )

Posted 1 year ago #
  18. Andra
    Member

Hoi Corine!

Peptalks genoeg hier hoor als je die nodig hebt;-)!Ik vind het nog steeds erg prettig om als je idd een dipje hebt ofzo hier op het forum wat te kletsen, het helpt echt!
    Ik was ook ontzettend bang voor het hongergevoel tussendoor maar het is mij reuze meegevallen.
    Ben nu na 8 weken 10,4 kilo kwijt en om nou te zeggen dat het me moeite heeft gekost nou nee!
    Je kan het en heb je behoefte aan een peptalk, we zijn er allemaal om elkaar een hart onder de riem te steken:-)!

Succes!

Groetjes Andra

Posted 1 year ago #
  19. Ernestine
    Member

Dag allemaal,
    Ik ben Tineke (die naam was al vergeven, vandaar dat ik mijn zondagse naam Ernestine gebruik). Drie dagen geleden ben ik vol goede moed begonnen met het dieet uit het e-book. Daarvoor had ik er al een ruim een week opzitten met Vedax Easyline. Het gaat prima tot nu toe, zij het dat ik 's morgens om een uur of elf nog geen zin heb in de tweede maaltijd. die sla ik over. Geen idee of dat goed is of niet, maar dat is hoe ik het nu doe. Ik ben tot nu toe bijna 2 kilo afgevallen, maar heb er nog 11 voor de boeg. Het valt me mee hoe goed dit is vol te houden, misschien komt dat juist omdat het zo streng is. Omdat ik niet goed reageer op bepaalde zoetstoffen (en allerlei andere dingen) heb ik gekozen voor de smaak naturel. Dat is dus eigenlijk geen smaak - het smaakt nergens naar. Ik gebruik het niet met water maar met magere melk, of karnemelk, of met yoghurt verdund met water. Dat gaat prima. 's Morgens verwen ik mezelf door er een zakje nescafe door te kloppen. Dan smaakt het een beetje alsof je ergens in het warme zuiden op een terras een slechte ijskoffie drinkt. Stiekem toch wel lekker.
    Ik wens iedereen veel succes (en mezelf natuurlijk ook!).
    Tineke

Posted 1 year ago #
  20. karin1974
    Member

Hallo allemaal,

Ik ben Karin, 36 jaar en 106 kg bij 1.70m. Bij het berekenen van mijn BMI via deze site kwam ik uit op 42kg die ik moet zien kwijt te raken... Dusss ik heb wel wat hulp nodig. Ik was overigens al met Sonja bezig en daarmee al 10kg afgevallen.

Op het schoolplein hadden twee moeders opeens een spectaculaire gedaanteverwisseling ondergaan met BodyInvest/Prodimed. Ik ben gaan kijken, maar vond het waanzinnig duur. Lang leve Google, want zo heb ik me hierheen "gegoogled" en weet ik dat het dus ook goedkoper kan, alleen dan zonder de begeleiding van iedere week op consult te moeten komen. Waar ik sowieso weing zin in zou hebben :-) Ik ga maar eens eens Startpakket bestellen en hopelijk heb ik dan na enige tijd goed nieuws. Alleen een gewicht van maar twee cijfers te zien op de weegschaal lijkt me al geweldig!

groetjes! en succes iedereen!
    Karin

Posted 1 year ago #
  21. inge1
    Member

Hallo,

Nou ja wie ben ik, ik ben Inge en ben moeder van 2 kinderen. Ben in het totaal in 13 jaar 13/15 kilo aangekomen. Ben nu in mijn 2 week van fase 1 en ben 5 kilo kwijt. Ik heb totaal geen honger, maar begin nu zin te krijgen in andere dingen. Droom van chips, chocolade en kaas. Erg he?
    De shake's vond ik alleen de eerste dag niet lekker maar nu begin ik ze zelfs lekker te vinden.
    Ben nu een beetje gedemotiveerd, vorige week -4 kilo en deze week maar -1 kilo. En dan vieren we dit weekend ook nog een verjaardag met een BBQ. Dus ik heb maar vis en sla gehaald voor mezelf, maar ik zou graag een salade feta of mozzarella eten. Ik hoop dat ik volgende week en de andere weken in ieder geval nog af ga vallen. Oja ik ben 1.62m en woog 71,5 kilo en nu 66,5 kilo.

Posted 1 year ago #
  22. mieke.stella
    Member

hallo

ik ben mieke en ik woog 96 kg ben 29 jaar

ik liet 6 weken geleden een lipo doen waardoor ik 7 kilo verloor daarna begon ik met proteine dieet waardoor ik ook al 14 verloor
    in totaal dus 21 kg

ik vind dit wel een streng dieet maar voor mij is dat nodig(als je niets mag doe je dat dan ook niet)
    graag wil ik nog een 10 kg verliezen

groetjes

Posted 1 year ago #
  23. anne
    Member

hallo

Ik ben annemarie en ben 28 jaar. Na mijn zwangerschap woog ik nog 107,3 kg. En vond het nu veels te erg. Inderdaad al erg veel gehoord over prodimed. Maar vond dat veel te duur, op google kwam ik dit tegen. Ga morgen de 13e week in en ben nu totaal 12,5 kg kwijt en 57 cm over mijn hele lichaam!!!

Het wordt alleen wel steeds moeilijker, tenminstee dat vind ik.
    Maar we moeten er nog zeker 12,5 af hebben en dan zien we wel weer verder!

Succes iedereen

Posted 1 year ago #
  24. sterre
    Member

Hallo iedereen!

Ik ben sterre, 25 jaar 1.65 en 85 kg ( veel 5en ;) ). De afgelopen 2 jaar ben ik 30(!) kg aangekomen, doordat ik gestopt ben met intensief sporten. Helaas wel veel stress gehad dus heb véél vet op mijn onderbuik zitten. Vanaf volgende week ga ik met het dieet beginnen, zodra ik de eiwitten binnen heb. Heb al een loopband in huis, dus loop nu braaf min 4x per week ;)
    Vind het heerlijk om het sporten weer fanatiek op te pakken en meer uithoudingsvermogen en spierkracht te kweken. Nu nog mijn voeding...Hopelijk helpt dit dieet me om weer in vorm te komen. Die 30 kg is echt verschrikkelijk om te zien en mee te sjouwen.

Iedereen veel succes met het dieet!!

Groetjes Sterre

Posted 1 year ago #
  25. biancam123
    Member

Laat ik me ook maar even voorstellen hier :-)
    Ik ben Bianca, 34 jaar, 1.79 en mijn startgewicht was 96,7 kilo. Ik ben door mijn winterdepressie behoorlijk aangekomen. Vooral dit jaar door de slechte winter. Daarnaast ben ik gestopt met mijn vrij intensieve sport (paardensport/military). En wel blijven eten wat ik toen ook at. De kilo's vloger er dus aan! Ben dik 15 kilo aangekomen en die wil ik er weer af hebben. Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met het dieet en tot nog toe gaat het goed. De eerste twee dagen wel fikse hoofdpijn gehad. Dat is nu over. Mijn benen voelen wel erg zeurderig maar hopelijk is dat ook een gewenningsproces. We gaan er voor!

Posted 1 year ago #
  26. Trees
    Member

Hallo, ik ben Trees. Huisvrouw, 58 jaar, 1.68 lang, weeg 75kg, streefgewicht 65kg.
    Ik ben nog niet begonnen met dit eiwitdieet, maar ben wel aan het oriënteren.
    Vroeger altijd te licht geweest, maar na de overgang (13jr geleden), én gestopt met roken, met dansen, met yoga, behoorlijk aangekomen.
    Het dieet dat me het meest aanspreekt in Atkins. Dr. Frank's gerechten heb ik drie dagen geprobeerd, ik viel in die dagen 3 kilo af, maar voelde me hondsberoerd. Kennelijk waren de eieren met spek als ontbijt te machtig voor mij. Dit dieet is een verzameling van Atkins/SouthBeach. Ik let nu wel op de kh.
    Ik eet bijna geen brood, aardappelen, rijst e.d. meer. Ik kom niet aan, maar val ook niet af.
    Groetjes
    Trees

Posted 1 year ago #
  27. Catgirl
    Member

Hey hallo,

Wat leuk zoeen voorstel topic. Ik had dit topic over het hoofd gezien en al een nieuw topic geopend 'schaam'.
    Ik ben dus Catgirl, 28 jaar, 1.74m en weeg 70 kg, ik mag zeker niet klagen maar heb ooit 65 gewogen en mijn kleding zat mij toen net iets beter.
    Die 5 kg zijn echt bij mijn probleemzones gaan zitten (buik-heupen) ondanks mijn fanatieke sportschema circa 3 a 4x in de week (spinning, bodypump, fitness) en overwegend gezonde etenschema (m.u.v. het weekend dan snack ik weleens en drink ik alchohol) gaan die kilo's er maar niet af.
    Via Google heb ik het blogje van Mitch (Afvallen met eiwitten maar dan minder streng) gelezen en ik denk dat dit een dieet of levenstijl is die goed bij mij zou passen.
    Mijn vraag is echter is het wel effectief voor iemand zoals ik die officieel geen overgewicht hebt?
    De vraag heb ik in een eigen topic gesteld en ik hoop daar nog antwoord op te kunnen krijgen.
    Wens iedereen alvast heel veel succes toe met afvallen!

Gr.
    Catgirl

Posted 1 year ago #
  28. Jules
    Member

Hallo,

Ik ben Jules, 40 jaar en 1.72 mtr lang. Tot een sept 2009 woog ik ca 95 kilo. Na een ander eiwit dieet te hebben gevolgd weeg ik sinds ong feb 2010 75 kilo. Ik ben dus 20 kilo kwijt geraakt! Van maat 46/48 naar 40/42. Compleet nieuwe gaderobe aan moeten kopen, wat wil een vrouw nog meer! Ik loop 3 keer in de week hard dus dat zou genoeg moeten zijn om op gewicht te blijven. Is ook wel zo maar ik zou toch best nog wel een paar kilo kwijt willen. Gezond eten en koolhydraten laten staan is op zich geen probleem maar ik ben op zoek naar nieuwe (betaalbare) eiwit vervangers. Ik hoorde van een collega dat de chocola en de vanille ontzettend lekker is dus ik denk dat ik dit ook ga proberen naast het gezonde eten wat ik inmiddels wel kan.
    Ik hoop nog ong 5 kilo af te vallen en dan 1 a 2 keer per jaar een onderhoudsbeurt te moeten (kunnen) doen.

Veel succes iedereen.

Groetjes,
    Jules

Posted 1 year ago #
  29. HL
    Member

Hallo allemaal,

Even voorstellen. Ik ben HL,42 jr,70 kg en maar 1.54m klein.Mijn streefgewicht is 57kg.
    Ik ben in 2 jr tijd van maat 36 naar 42 gegaan :-( Op moment draag ik maat 40 dus nog 2 maten te gaan. Op mijn zwaarst was ik 76 kg,nu op moment 70 dus al 6 afgevallen,maar wel met jojo effect en daar baal ik ernorm van. Ik vind het lijnen erg moeilijk om vol te houden. Ik ben zo'n lekkerbekkie,vind bijna alles lekker.Sinds vorige week aan de shakes en 't weekend val ik terug en neem alles wat ik lekker vind :-( zo moeilijk om dat af te leren.

Succes iedereen!

Groetjes,
    HL

Posted 1 year ago #
  30. stefanboere
    Member

Hallo ik ben stefan.
    Ik ben 25 jaar.
    Ik beoefen 3x in de week MMA(mixed martial arts) en 2x in de week kickboksen en 3x fitness(in de ochtend).
    Ik zou graag een streng dieet willen waarbij ik met het sporten en dieeten het buikvet weg kan krijgen. Iemand een tip waar ik zo'n dieet kan vinden?

Alvast bedankt,

Stefan

Posted 1 year ago #

RSS feed for this topic

« Previous1…3456Next »

Reply »

You must log in to post.

Over Slank met eiwit

Slank met eiwit is een complete methode om af te slanken via het eiwit- of proteinedieet. Het begint heel streng met een aantal eiwitshakes per dag aangevuld met veel groenten, na 10 weken heeft u een gezond eetpatroon samengesteld met hierin ook ruimte om af en toe te zondigen. Slank met eiwit is in 2007 samengesteld door Mitchel van Duuren en het gratis e-book is inmiddels al ruim 10.000 keer gedownload. Door middel van het boek en de eiwitproducten kunt u zelfstandig afvallen. Ook geeft Mitchel vier keer per jaar begeleiding aan een groep van 100 mensen.

© 2009 Slank met eiwit. All Rights Reserved.

Contact

Slank met eiwit
Schapendreef 56
4824 AM Breda

Neem contact op met ons via dit e-mail formulier