Hallo, ik ben Isabelle.
Ik woon al 15 jaar in Spanje. 6 jaar geleden ben ik met het Atkinsdieet 25 kg. afgevallen. Daarna bleef het lang gelijk, maar 3 jaar geleden heb ik er, na een aantal sterfgevallen in de familie, een beetje de brui aan gegeven. Dus nu weer 10 kg zwaarder. 3 maanden geleden weer met Atkins begonnen, maar het lukt dus nu helemaal niet. In het begin wel 3 kg er af, maar nu sta ik al 3 maanden stil. Volgens mijn arts is mijn voedselinname zelfs te laag, maar ik heb geen honger. Ik wil nu het eiwitpakket voor 10 weken gaan bestellen, om te kijken of dat beter lukt. Ik ben al begonnen om 's morgens een zelf gemaakte shake te nemen. Ik weet dat ik vol moet houden, anders vliegen de kilo's er weer aan, maar het is moeilijk om de motivatie te vinden, als het niet lukt.
Groetjes vanuit Spanje,
Isabelle
Stel jezelf even voor!
(119 posts) (68 voices)-
Posted 6 months ago #
-
Hallo,
Mijn naam is Angelique,ik heb nu een week fase 1 strikt gevolgd,en ik moet zeggen dat werd ook wel beloond.Ik ben in 1 week 6 kilo afgevallen,nou moet ik er ook eigenlijk wel 20 af,maar goed de trend is gezet.De eerste dagen ging het heel goed aan het einde van de week ha ik het wel even zwaar,maar nu ga gaat het weer goed.Alleen heb ik zaterdagavond een etentje.Dus als jullie tips hiervoor hebben dan hoor ik dat graag.Ik zit nu nog in fase 1 tot zondagavond.
Iedereen veel succes
Posted 6 months ago # -
Hallo,
Ik ben Anne,
Ik ben vandaag begonnen en ik wil ongeveer 30 kg afvallen.
Heb vanmorgen de shake genomen met water maar vraag me af of dat ook met optimel yoghurt mag.
Wie kan me dat vertellen?Posted 6 months ago # -
Hey allemaal,
Ik zal me ook even voorstellen. Ik ben Lieke en ben 1.64 lang en weeg 75 kg. Ik ben afgelopen maandag begonnen met dit dieet. In eerste instantie wil ik graag 5 kg afvallen, wanneer dat goed gaat wil ik proberen er 10 van te maken. Jullie verhalen geven mij in ieder geval wel goede moed om te beginnen en mijn best te doen!
Groetjes,
Lieke
Posted 6 months ago # -
@ Anne13
Ik heb wel eens ergens gelezen dat iemand het met optimel drink mengt, maar hou er dan wel rekening mee dat er in 1 portie (200 ml) 5,2 gr. netto koolhydr. en 60 kcal zitten. Als je dat bij meerdere shakes per dag doet tikt dat héél hard aan.Je kan het ook mengen met alpro soya rood, ik meng het meestal met 100 ml water en 100 ml alpro, dan is het maar 0,1 gr. netto kh en 35 kcal per shake en véél beter te drinken dan met alleen water :-(
iig succes allemaal.
Posted 6 months ago # -
Ik ben nelly (nickname), een vrouw van 47, 168cm lang en 106 kg zwaar. Ik wil op z'n minst 20 kilo afvallen. Ik zit op een site waar je je Kcal kunt tellen en kwam daar de naam dr. Frank tegen. Ik Googlen en heb nu Mitch zijn e-book gedownload. Mijn printer is op dit moment nog bezig. Ik ben van plan het vanavond te gaan lezen en kom wel weer hier terug. Het klinkt aannemelijk. Maar eens kijken. Hé, hij is klaar. Zo ik naar mijn nest met een pakketje leesvoer.
Posted 6 months ago # -
Hoi lotgenoten. Ik ben Jan en heb mezelf ten doel gesteld om rond de 20 kg te verliezen. Ik ben 1.77 m en weeg 103 kg. Vandaag was mijn eerste dag en eigenlijk viel dat reuze mee. Vanmorgen heb ik mijn shake gemixt met Alpro soya rood en vanmiddag met water. Gekozen voor water omdat ik dan niets mee hoef te nemen naar mijn werk. Geen goede keuze want met water vind ik het niet super smaken. Wel met Alpro trouwens. Mixt lekker en geeft een romige shake. Vanavond een kipfilet met sla, stukjes augurk, ansjovis (lekker zout) en ei. Ben benieuwd hoe het vervolg zal gaan. Ik ben in ieder geval hoopvol gestemd en wens jullie allemaal heel veel succes.
Posted 6 months ago # -
Hoi,
Ik ben Patricia, 31 jaar. Ik heb een tweeling die inmiddels bijna 4 is. Nu roep ik nog steeds dat ik met zwangerschapskilo's te kampen heb. Er is inderdaad 15 kilo blijven hangen al was ik daarvoor ook eigenlijk al 10 kilo aangekomen in de 5 jaar dat ik bij mijn ouders uit huis was gegaan. Nu tijd om er wat aan te gaan doen voor het van kwaad tot erger gaat.
Posted 6 months ago # -
Heel veel succes!
Posted 6 months ago # -
Dank je wel. Vanaf maandag flink tegenaan, als ik mijn bestelling dan ontvangen heb tenminste. Ben benieuwd naar de resultaten.
Posted 6 months ago # -
Hallo allemaal, ik gebruik nu de aardbei-smaak. Die is best lekker maar ik zou graag wat afwisseling hebben. Welke andere smaak vinden jullie lekker.
Posted 6 months ago # -
nou even voorstellen,ik ben 27 jaar en heb gisteren vol goede moed het eiwitpoeder besteld
na de zwangerschappen en diabetes en vele kilos zwaarder moet er nu toch echt wat gebeuren
alleen een vraagje,ik zie dat verschillende mensen het poeder mixen met magere melk of yoghurt,is dit niet erg?
wil natuurlijk het beste resultaat.......
iedereen sucses en ik wacht tot mijn bestelling vandaag binnen isPosted 6 months ago # -
@ Slankie82
In melk en yoghurt zitten best veel koolhydraten, zeker als je ziet dat je 200 ml melk per keer gebruikt en dan 6x op een dag... dat loopt lelijk op. Ik lust persoonlijk de Nectar en de Essence niet met alleen water, dus die doe ik half/half: 100 ml water/100 ml rode sojamelk (die heeft nagenoeg geen koolhydraten)."Gewone" melk en yoghurt zou ik niet doen, daar zit echt behoorlijk veel (melk)suiker in!
@ jandoedel60
Ik vind de Nectar Fuzzy Navel erg lekker en de Nectar Twisted Cherry ook, maar die vinden veel mensen te zoet, dus het moet wel je smaak zijn.Posted 6 months ago # -
Huiverig voor het resultaat ben ik vanmorgen op de weegschaal gaan staan. Ik ben nu vier dagen bezig en was wel toe aan een tussenstandje. Ik geloofde mijn ogen niet. Ik ben gewoon al 3.8 kg kwijt. Shakes zijn lekker, avondeten is wel even koolhydraten tellen maar ik heb tot nu toe gewoon lekker gegeten en eigenlijk geen honger gehad. Wel tot tien tellen als mijn kinderen iets lekker pakken, maar het lukt me.
Posted 6 months ago # -
Ben nu twee dagen bezig en het valt me echt heel erg mee. De essence chocolade vind ik lekker WP banaan ook wel. Nectar aardbei is echt niets mijn smaak. Heb het tot nu toe alleen met water geprobeerd. Heb nog nooit soya melk op, misschien toch maar eens proberen. Matrix heb ik met oreo's, die vind ik ook wel lekker.
Ik heb in elk geval geen honger gehad de afgelopen twee dagen, daar was ik toch het meest bang voor. Succes allemaal.
Posted 6 months ago # -
@ patricia
Gewoon met soya-melk proberen. Wel het rode pak nemen, want daar zitten nauwelijks koolhydraten in (0,1 gram per 100ml). Het wordt dan gelijk wat romiger als met water. Ik wil er een tweede smaak bijkopen maar zag dat dat er weer het één en ander is uitverkocht helaas.
Posted 6 months ago # -
Ja, omdat de aardbeiensmaak WP uitverkocht was, heb ik banana smaak genomen. Is gisteren gekomen en wat blijkt? Ik vind banana veeeeeeel lekkerder dan die aarbeiensmaak. Een gelukje bij een uitverkochtje.
Posted 5 months ago # -
Ik vind de essence chocola lekker met rode soja melk, gecrunched ijs en een paar lepels oploskoffie erdoorheen. Net een koffieshake!
Posted 5 months ago # -
Essence met oploskoffie is inderdaad erg lekker.
Ik heb twee verschillende smaken nectar en vind ze allbei niet zo lekker. En sojamelk is het voor mij ook niet echt. Kan ik ipv nectar ook gewoon WP of Essence gebruiken?Posted 5 months ago # -
Hihi, ik had me dus voorgesteld in een ander topic.
Maar enfin, Bikeroma is de naam, in verband met één van m'n hobby's (eigenlijk 2 van de hobby's).
52 is de leeftijd, en al m'n leven lang dikkertje dap.
Nu stond de weegschaal op 110,8 ( februari 2010), en aangezien het me met minder eten, meer bewegen, niet wou lukken, om er maar één ons af te krijgen, ben ik maar begonnen met Dr.Frank.
Daar vandaan een tip gelezen over de eiwitpoeder van hier, en ja, hier ben ik dan.
Inmiddels 8 kilo lichter, en wel steeds zonder hongergevoel. Deze shakes vind ik trouwens ook goed te drinken, beter dan de Bis-shakes. En ..........betere prijzen.
Vandaag heb ik repen en Matrix 5.0 besteld, en die zijn al ingepakt (mailtje).
Morgen zullen ze waarschijnlijk hier wel zijn.
In heb inmiddels ook al iemand anders aangestoken, en gelijk maar whey poeder bijbesteld.
Zaterdag is mijn officiële weegdag, dus ............... we zullen zien.Posted 5 months ago # -
Welkom Bikeroma,
Die shakes zijn zeker prima te doen. Vooral Whey Premium banaan vind ik erg lekker. Die Matrix is goed voor het slapen gaan. Het geeft kleine beetjes eiwit af voor een wat langere periode dan 2 tot 3 uur.
En als je bij eiwitpoeder bestelt, dan komt dat gelijk al de volgende dag. Je kunt ook het pakket volgen met tracktrace.nl. Vind ik altijd leuk om te doen. Vooral het bericht de chauffeur is onderweg is leuk.Groetjes
nelly63Posted 5 months ago # -
Ik weet het, Nelly63, had al eerder poeder besteld. Ik heb ook net een mailtje gehad met het track&trace nummer.
Deze shakes durf ik ook gewoon te mixen met water, durfde ik met de Bis-shakes niet. Die vond ik dan niet lekker, deze wel.
De repen ken ik nog niet, alleen jammer dat er nu maar één soort was. Ze zijn vast wel lekker. Tsja, en de Matrix ken ik ook nog niet. Ben zeer benieuwd. Ik had het gelezen in het e-book, en volg dat nu een beetje. Dan hoort de Matrix er ook bij, toch?
Jij ook suc6 met je shakes.
Morgen steeds even controleren, waar m'n pakje is, hihi.
Groetjes, Bikeroma.Posted 5 months ago # -
Hallo allemaal, mijn naam is Jolanda (41 jaar) en ik wil ook graag gaan beginnen. Ik sport al een tijdje op de sportschool en ben 10 kilo afgevallen met Sonja bakker, helaas ook weer wat erbij. Toch wil ik wat meer vet kwijt en kreeg van een vriend de tip om dit te gaan proberen. Hij besteld ook hier zijn spullen. Nu heeft hij voor mij een pakket besteld de luxe maar hij is nog niet binnen (wacht nu 8 dagen). Hij heeft al gemaild en ik heb ook al gebelt en gemaild. Helaas is het moeilijk contact krijgen en was al bang dat we waren opgelicht. Nu ben ik dus even op dit forum gaan kijken en zo te zien komt alles wel goed (hoop ik). Mijn vriend had nog geen track en trace nummer gekregen dus zal het nog wel niet verstuurd zijn?! We hebben dus maar even gedult en hoop snel op een mailtje of belletje dat alles onderweg is. En dan kan ik ook snel aan de slag. Als ik het binnen heb en ben begonnen zal ik ook meer vragen stellen en hier komen met mijn ervaring. groetjes Jolanda
Posted 5 months ago # -
Als je op de site gaat kijken, dan kun je zien dat dit pakket niet voorradig is. Misschien een idee om alvast wat producten los te kopen en het pakket af te bestellen.
En veel succes. Je zal zien dat het gaat werken!!!Posted 5 months ago # -
Hoi, ben Roxy, had me in een ander topic al voorgesteld. Dinsdag na pasen beginnen, heb er veel zin in en hoop snel af te vallen.
Succes allemaal!
Posted 5 months ago # -
Heel veel suc6 Roxy!
(en fijne Pasen voor iedereen)
Posted 5 months ago # -
Hallo allemaal.
Ik ben anne. Ben vandaag net begonnen met het dieet. Moet zeggen dat ik het best wel zwaar vind. Was dan ook erg blij dat ik vandaag nog vrij was. Maar het is wel goed vol te houden. Alleen vind de shakes dus echt niet lekker. Heb alles in de smaak vanielle. Dacht dat dat het lekkerste was maar ja, moet er waarschijnlijk nog wel aan wennen. Hoop goede resultaten te behalen. Ik hou jullie op de hoogte. En als iemand nog goede tips heeft...ik houd me aanbevolen!!!
Groetjes anne
Posted 5 months ago # -
Heb je de shakes al geprobeerd met 100 ml water en 100 ml rode sojamelk Anne? Dat maakt ze nl heel romig, echt bijna een vanille milkshake.
Suc6 iig!
Posted 5 months ago # -
Dank je Elfje! Dag 1 zit erop.
Ik meng de shakes ook met sojamelk (rode), en vind ze best lekker
Moet nog heel erg wennen aan de hoeveelheden groenten. Ik dacht, pak een hoop, toen in de oven, en daar bleef voor mijn gevoel maar weinig van over. Maar toch eerste paar uur geen honger. En nu net de Matrix shake genomen.
Ik zie overal de wisselende berichten met 1 of 2 maatschappen. Ik neem nu per shake 20gr en vul aan met zo'n 200gr sojamelk. Ik heb mezelf 1 eiwitreep per dag beloofd (die vind ik heerlijk, cocossmaak).
Anne: We zijn dus gelijk begonnen. Jij ook heel veel succes!Posted 5 months ago # -
Hallo allemaal,
Ik ben Floor, ben ongeveer 10 dagen geleden begonnen en moet zeggen dat het tot nu toe prima gaat. Ben de eerste week 4 kilo afgevallen, vond ik erg veel en ben er nu bijna 5 kwijt. Ik ben al wel overgegaan naar fase 2 want eigenlijk ben ik al op de helft van mijn kilo's afvallen. Heb wel alles met water gedaan en was goed te doen.Ik kwam er wel achter dat ik denk ik teweinig eiwit poeder genomen heb. Ik dacht dat 1 maatschepje van de WP 25 mg was. Nu is 25mg met 65 kilo teveel lees ik bij iemand, dus zou het erg zijn als ik tot nu toe te weinig heb genomen? Ik ben bang dat m'n lichaam zo in spaarstand komt en ik straks toch weer ga jo-jo-en. Morgen moet ik uiteten, beetje lastig maar moet lukken. wat ik dan het moeilijkst vind is het gemis van een wijntje. Weet dat dat uit den boze is. Nu zie ik op de koolhydratenlijst dat wodka geen koolhydraten bevat, als ik dat nou drink met tonic-light of gin-tonic(light), mag dat? groetjes!Posted 5 months ago #
Reply »
You must log in to post.