Het zou leuk zijn als iedereen die lid wordt van het form zich even voorstelde. De meeste mensen zullen mij onderhand wel kennen. Ik heb het e-book Slank met eiwit geschreven wat jullie allemaal gelezen hebben. Ik ben Mitchel, 26 jaar, fitnesstrainer, hou van reizen, van mijn werk en mensen gelukkig te maken. Te helpen. Ik vind het super als ik ervoor kan zorgen dat andere mensen beter in hun vel gaan zitten.
Stel jezelf even voor!
(119 posts) (68 voices)-
Posted 10 months ago #
-
Hoi ik ben Manda ben 40 jaar en ik wil een paar kg kwijt, ik ben 4 jaar geleden 23 kg afgevallen en er zit weer een 5 kg bij en die moet er weer af anders zit alles er zo weer bij. Nou lijkt mij dit wel een goede oplossing.
Dus ik ga er voor.Posted 10 months ago # -
Hoi Manda! Als je iets wilt weten of het is je niet duidelijk dan horen wij het graag!
Posted 10 months ago # -
Hallo, ik ben spike, ben 84 jaar. Ben nu 99 kg en wil naar de 85 kg. Dus ik ga ervoor.
Posted 10 months ago # -
Ben dus geen 84 jaar maar 54 jaar oud.
Posted 10 months ago # -
hallo lotgenoten, ik ben cristie en ben nieuwsgierig naar dit eiwitdieet, hoe gaat het met jullie wat mag allemal wel en wat niet
Posted 10 months ago # -
hoi ik ben Hannie, 52 jaar, ik ben pas 2 dagen bezig met het eiwitdieet, ik weeg nu 80kg en wil minstens 10 kg kwijt. Dus ik kan nu nog weinig vertellen behalve dat deze dagen me reuze mee zijn gevallen,ik heb geen honger gehad. Wel een vraag aan Mitchel, kun je hierbij ook Alli pillen gebruiken? Hoor het graag van je.
Posted 10 months ago # -
@ Hannie: Je in principe kun je gewoon alli pillen hierbij gebruiken.
Voor de rest: leuk dat jullie je aanmelden, ik zal vooral in het begin een hoop vragen blijven beantwoorden en hoop dat na verloop van tijd iedereen langzaam veel kennis van het dieet krijgt zodat beginners die "simpele vragen" hebben ook beantwoord kunnen worden door leden die al een tijdje bezig zijn met een eiwitdieet / slank met eiwit.
Posted 10 months ago # -
Goede morgen !
Mijn naam is Aleksandra, ik ben sinds vrijdag 23.10 bezig met het dieet.
Mijn doel is om 15kg kwijt te raken.Posted 10 months ago # -
Aleksandra, dan ben je al 5 dagen bezig. Hoe heb je de eerste dagen ervaren? Hoofdpijn? Lusteloos? Al stiekem op de weegschaal gestaan? Meeste mensen vallen de eerste week direct 2 a 3 kilo af (naar gelang van de striktheid van het dieet)
Posted 10 months ago # -
De eerste 2 dagen waren best zwaar, ik had de hele dag honger. Ik heb de eiwitshake's met magere melk gemaakt - met water vond ik het echt vies. Ik heb vanmorgen op de weegschaal gestaan - ik ben 3 kg lichter :) Geen last van hoofdpijn en de honger gevoel is weg. Ik ben wel snel moe.
Vandaag vind ik het meevallen - ik had gedacht dat het zwaar zou zijn om vol te houden.Posted 10 months ago # -
Hallo,
Ik ben Tonno. Na een leven lang jojo'en, ben ik vorige week donderdag begonnen met het laten staan van de koolhydraten. Ik wilde meedoen met het dieet van dr Frank, maar daar heb ik nog geen info van.
Donderdag ben ik op eigen houtje begonnen met behulp van de info van het e-book van hier. Ik ehb wat spullen van dr Atkins gekocht en verder eet ik "gewoon".
's morgens neem ik een Atkins-shake en tussen de middag eet ik Atkins-knäckebröt met eiwitrijk beleg. Als diner eet ik groenten en vlees of vis.
Tussendoor neem ik regelmatig wat noten.De eerste dagen voelde ik me niet top, wat bibberig en hoofdpijn.
Nu voel ik me prima. VAnmorgen was ik al 2,7 kilo kwijt :)
Tonno
Posted 10 months ago # -
Super! Is alles wat ik kan zeggen. Als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag. Wij hebben ook contacten met Atkins, is het wenselijk voor meer mensen dat wij deze producten gaan aanbieden? Het enige wat me altijd dwars zat was de prijs, aangezien het een stuk duurder is voor de klant als onze shakes. De producten zijn verder namelijk goed!
Posted 10 months ago # -
De reden dat ik Atkins heb gekocht, is dat ik het hier in ons dorpje kon krijgen :-)
Gisteren heb ik in Utrecht, waar ik was voor een cursus, een grote (GROOOOOOTE) pot Whey eiwitpoeder gekocht bij de Tuinen. Dat is toch wel een heel stuk betaalbaarder.
Die crackers vind ik wel fijn als alternatief voor brood, ik weet niet of die er ook zijn van andere merken.
Groetjes
TonnoPosted 10 months ago # -
Hoi,
Ik ben nu 4 dagen bezig en het valt mij niet tegen alleen die hoofdpijn de eerste dagen maar dat is nu over. Ik ben nu 2 kg afgevallen dus dat gaat lekker.
Posted 10 months ago # -
Hallo,
Ik ben Niekje. Vorige week heb ik besloten dat het echt tijd is om serieus wat aan m'n gewicht te doen. Tot nu toe was er steeds weer iets wat er tussen kwam. En toen vroeg ik me af wat er moet gebeuren om het echt te gaan doen. Tja, dat antwoord is simpel: gewoon doen. (Was het doen nou ook maar zo simpel ;-) )
Op de een of andere manier heb ik het idee dat dit eiwitdieet wel eens haalbaar zou kunnen zijn. Dus heb ik eiwitpoeder besteld en vandaag ontvangen.
Daar heb ik wel gelijk een vraag over. Is het noodzakelijk om de shake na het mengen direct te drinken, of kun je het nog even in de koelkast bewaren? Ik merk dat ik het beter weg krijg als het goed koud is. Maar misschien is het een kwestie van wennen.
Posted 10 months ago # -
@ Niekje: het is niet noodzakelijk om de shake direct op te drinken, u kunt hem dus rustig in de koelkast bewaren.
Posted 10 months ago # -
Hallo allemaal ik ben Natasja,36 jaar van beroep pedicure en op dit moment 92kg. Ik heb vandaag ook een eiwitpakket besteld om straks vervolgens met het e-book meer dan 10 wkn aan de slag te gaan en in ieder geval naar de 80 kg te gaan. Ik ben bekend met Atkins en was daarmee al 40kg kwijt geraakt maar helaas er zij zins vorig jaar 8kg bij gekomen.
Leuk om jullie verhalen en vragen te lezen want ik heb er veel van geleerd. Bedankt!
Ook Mitchel wil ik bedanken voor het e-book en zijn enthousiasme.
Wel heb ik een vraag:PAKSOI valt dat onder klasse 1 of 2 groente of....helemaal niet toegestaan?
Ik laat weten wanneer ik begin en hoe het zo nu en dan gaat want een trouwe schrijfster ben ik niet.Groetjes van Natasja en VOLHOUDEN
Posted 10 months ago # -
Hoi Natasja,
Bedankt ook natuurlijk voor jouw enthousiasme!
Paksoi is gewoon toegestaan als ik zo eens naar de wikipedia pagina kijk. Het is een koolsoort en zou het onder klasse 2 gooien.Straks in een latere fase roerbakken met kipfilet, ui, knoflook, en paprika. Hmmm
Posted 10 months ago # -
Hoi ik ben treintje,
Ik ben 38 jaar
getrouwd met een lieve vent en ik heb een dochter van 8 jaar oud.
Ik ben als vijfjarig meisje op dieet gezet en dat heeft het gevolg gehad dat ik nooit een normaal gewicht meer heb
gehad. Ik was erg groot voor mijn leeftijd dus ik woog ook meer dan mijn leeftijdgenoten omdat ik zo anderhalve kop groter was.
Als ik nu foto's zie van mij als kind zie ik er gewoon slank en normaal uit. Maar dat is na het dieet nooit meer goed gekomen.
Ik heb verder nog de handicap dat hoe meer ik beweeg hoe meer mijn lijf pijn gaat doen zodat ik niet meer kan lopen. Dus ik wandel drie keer per dag met mijn hondje. ik kan dus niet aan een sport doen. (mag niet van mijn revalidatiearts).
groetjes treintjePosted 10 months ago # -
Hoi, ik ben Gerda en vorig jaar veel afgevallen dmv een ander eiwitdieet :stuk duurder, steeds naar de dietiste en daar de produkten kopen. Tot deze zomer ging het erg goed, kom mijn gewicht goed op peil houden, maar tijdens/na de zomer kwamen er toch kilo's bij. Die wil ik er weer af hebben, voordat het te gek wordt, en vandaag is de doos met bussen eiwit gekomen. Aan de slag voor 10 weken. Ik weet dat het werkt en dat ik het goed hebben kan, dus.............. vol goede moed.
Posted 10 months ago # -
Hoi, ik ben Marianne, 40 jaar en ik ben vanaf half oktober bezig met het slank met eiwit dieet omdat ik tussen de 20 en 25 kilo wil afvallen. Ik ben heel erg enthousiast en ben al 10 kilo afgevallen. Ik vind het helemaal niet moeilijk om vol te houden en heb helemaal niet het idee dat ik er veel voor moet laten staan. Ik raad iedereen met een paar kilootjes te veel dit dieet aan. Dank je wel Mitchel, dit had ik jaren geleden al moeten weten.
Posted 10 months ago # -
Ik ben vandaag 9-11 begonnen want ik kon niet wachten tot donderdag. Ik ben mezelf zo zat en heb gisteren mijn laatste lekkere galgenmaal gegeten.
En vandaag dan aan de shakes,maar hé dat is best lekker en prima te doen maar ik blijf lopen naar de wc. Ik denk dat ik het alleen ff moeilijk ga krijgen om geen vlees en mayo meer te eten maar daar trek ik mezelf ook wel door heen en misschien valt het ook wel mee. Wel ik vind het leuk jullie een beetje op de hoogte te houden en ook jullie verhalen te lezen.
Aleksandra sterkte ermee en dat je er gauw weer bovenop mag komen.Groetjes Natasja
Posted 10 months ago # -
Hallo Natasja,
Ik moest ook veel naar de wc rennen, maar dat is niet raar als je zo veel moet drinken haha. Als je moeilijk krijgt en gaan jouw gedachten meer richting mayo dan shake afdwalen ---> snel de pc aanzetten en berichtje posten :)
Bedankt voor de bezorgdheid , alles komt goed met mij , het is alleen beetje vervelend want ik kan mijn kindje niet optillen en niet meer gek doen...Fijne avond allemaal !
Posted 10 months ago # -
Hoe lang van te voren kun je de shake maken, als ik een hele dag moet werken is het wel makkelijk om wat mee te kunnen nemen. zijn er aparte bekers of zo voor. Het is goed vol te houden.
Posted 9 months ago # -
Dag manda, ik neem altijd shaker mee (soort beker bijna overal te koop) fles magere melk en kleine bakjes met afgemeten eiwitpoeder mee.
groetjes
Posted 9 months ago # -
dag Aleksandra, dank je wel dit is inderdaad een idee want het is best lastig om voor de hele dag shakes klaar te maken.
groetjes
Posted 9 months ago # -
Hi allemaal, ik kom hier onder mijn nick Amerikeesje en ik ben een vrouw van begin 50. Mijn streven is om rond de 30 kilo af te vallen. Ik heb het e-book net gedownload, maar nog niet gelezen. Geen idee of ik dit dieet wil gaan volgen, maar de eerste berichten die ik op dit forum gelezen heb zijn in ieder geval inspirerend.
Veel succes allemaal!
Groet,
Amerikeesje.Posted 9 months ago # -
He he daar ben ik dan weer een keer. Het is morgen 2 wkn geleden dat ik begonnen ben en ik heb net om 17u op de weegschaal gestaan en kan jullie melden tot mijn grote plezier en natuurlijk trots dat ik 5,5 kg ben afgevallen!!!
Vandaag een week geleden liep ik op de zwarte markt en dat was de moeilijkste dag want al die lekkere etensgeuren die daar hangen.
Gisteren was ben ik uit eten geweest i.v.m. 39 jaar huwelijk van mijn ouders en daar heb ik bij de Argentijn een visschotel met salade en zonder sauzen genomen. De rest at onbeperkt spareribs en ik kan je vertellen dat ik voor t eerst rook dat varkensvlees stinkt. Hm ik ben nog meer aan het veranderen dan alleen lichamelijk ha ha. Volgende week hebben we weer een etentje en ik heb t restaurant gebeld en hun mijn menu doorgegeven wat ik wel mag eten i.p.v. witbrood,kroket en huzarensalade. Ik heb een groentebouillon met verse groente zonder vermicelli etc een salade met feta en komkommer en tomaat en gekookte kip en als toetje tomaat met mozzarella. Misschien mag ik nog wel geen kaas in fase 2 maar t afgelopen etentje en de komende doe ik gewoon weer een paar dagen alleen maar shakes met groente en een enkele keer vis of kalkoen wat je wilt. De dagen met vis of kip neem ik wel een shake minder.
Uit eten hoeft geen ramp te zijn een belletje en er kan een hoop veranderd worden.
Tjonge wat een verhaal heb ik er van gemaakt zeg.
En hoe gaat het met de rest van jullie???Posted 9 months ago # -
Hallo ik ben Aike :)
Ik kom als rij-instructeur niet echt aan mijn dagelijkse beweging en zat dus al snel op een 118 kilo, maar op een gegeven moment denk je toch er moet wat vanaf. dus zijn mijn vrouw en ik samen op dieet gegaan.. Ik wil graag een 18 kilo er vanaf om rond de 100 kilo uit te komen.. met een lengte van 1mtr 90 is dat nog niet zo slecht en wie weet gaat er nog meer vanaf...
Groet Aike
Posted 9 months ago #
Reply »
You must log in to post.