Ik heb nu de lime shake en die vind ik echt vies. Had vanmiddag de aarbei banaan en de tropical die waren beide wel lekker. Bij de lime zit ik nu echt te rillen, getver.
smaken verschillen
(32 posts) (10 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Hihi ik vind die lime vest lekker hihi. Tropical s m'n favoriet trouwens
Posted 1 year ago # -
De lime ken ik niet.
Ik vind zelf de vanille verreweg het lekkerste! De aardbei-banaan vind ik voor af en toe ook wel lekker. Kokoks vind ik als shake niet zo, maar door de soep wel heerlijk. Chocolade vind ik niet zo (ook niet vies, maar ook niet lekker)
Tja, smaken verschillen zeker (gelukkig maar :))Posted 1 year ago # -
ik heb als eerste ook chocolade, moet me er soms toe zetten hoor. Neem het alleen met water. Ik wil eerst deze bus(ja hij is wel groot) opmaken. Dan kan ik nog kiezen tussen de aarbei/banaan of cappuccino. Misschien doe ik er dan wel melk bij. Dat mag geloof ik vanaf fase 2. Moet nu nog 1,5 week met de choco doen.
Posted 1 year ago # -
Ik heb zo een proefdoos besteld. Dan is het wel 'iets duurder' maar... je kan alles proeven zonder meteen een kilo te moeten bestellen...
Ik heb straks 8 smaken staan(in kilo verpakking haha) dus ik kan de komende 2 maanden door ;)!!!
Die van de soep met kokos... TOPPER!!!
Posted 1 year ago # -
Vanille is echt smerig... had 2 bussen besteld maar er al eentje van geretourneerd met het verzoek een andere smaak te leveren..... verschrikkelijk gewoon. Is door de magere yoghurt in fase 1 een optie?
Posted 1 year ago # -
Magere yoghurt bevat best veel koolhydraten, dus zeker in fase 1 nog geen optie! Volgens het e-book komt er in fase 4 volgens mij pas weer yoghurt bij. Magere kwark is al iets beter, maar ook in fase 1 nog niet doen.
Posted 1 year ago # -
Ik heb de magere yoghurt van C1000 genomen, bevat 3,4 g koolhydraten per 100 ml. Dat is toch niet veel? Halfomhalf water en yoghurt. In de kwark zat meer, volgens de verpakking, dus toen heb ik toch maar yoghurt meegenomen.... Die luitjes in de winkel zullen wel gedacht hebben: wat is dat voor mens, die alle verpakkingen staat te bestuderen... hihi...
Posted 1 year ago # -
Dat is inderdaad niet zo heel veel. En hoe zit het met de eiwitten? Want die zitten weer meer in kwark. Maar als je het door de shake doet heb je natuurlijk al genoeg eiwitten. Misschien proberen en kijken wat er gebeurd. het zou kunnen zijn dat je net iets minder snel afvalt. Dat is dan aan jezelf of je dat er voor over hebt. Succes!
Posted 1 year ago # -
@Caroline,
In welke fase zit je op dit moment?
Volgens mij als ik het me goed kan herinneren is er een fase waar staat dat je kwark en yoghurt mag nemen maar daarvoor niet.
Zou dat dan ook echt niet doen want je saboteerd jezelf er echt mee, zeker als je nog maar in het begin zit.
Ik had daar toen ook over na zitten denken maar heb mezelf gedwongen om de shakes met water te blijven drinken, ook degene die ik niet lekker vond.
Volgens mij als je het echt niet wegkrijgt is de alprosoya een betere oplossing dan yogurt of kwark!En die verpakkingen bestuderen......haha gewoon blijven doen, zelfs toen ik klaar was met het dieet deed ik het nog!
Groetjes Andra
Posted 1 year ago # -
Ik zit nog in fase 1, krijg het met alleen water echt niet weg (vandaar doe ik half water half magere yoghurt), ben nu in mijn 5e dag en ben al 2,5 kilo afgevallen. Ik ben daar best heeeeeel blij mee! Ik val dus best snel af, terwijl dat met geen enkel dieet lukte tot nu toe. Bij de vanille (die ook met yoghurt nog niet te pruimen is wat mij betreft) doe ik een lepeltje espresso-oploskoffie en dat gaat prima... Verder drink ik geen koffie, dus dat zal ook wel loslopen. Misschien doe ik het niet helemaal volgens het boekje, maar vind het op deze manier wel vol te houden en na 4 dagen (vanmorgen gewogen) 2,5 kilo eraf is toch niet slecht voor een amateur... veel meer moet het ook niet worden toch? Lijkt me niet zo gezond om binnen 1 week zoveel af te vallen, dat bezuur je dan toch op een ander moment? Ik heb verder geen honger, eet normale (wel volgens het boekje) porties groenten en voel me hier prima bij. Bedankt voor jullie berichten en bemoedigingen!!!
Posted 1 year ago # -
In het begin verlies je vooral heel veel vocht. Houd daar dus wel rekening mee.
Maar 2,5 kilo in 4 dagen is even goed erg mooi.
Houd voor jezelf goed in de gaten hoe je af blijft vallen. Blijft het hard gaan dan kan voor jou kennelijk wat magere yoghurt niet zo veel kwaad. Succes!Posted 1 year ago # -
tsja smaken, ik ben bijna toe aan een nieuwe bus.
welke smaken bevelen jullie aan.
Ik vond zowel tropical whey en banaan whey niet heel erg lekker.
Aardbei nectar daarentegen heerlijk!
Dus ik denk dat ik dan nog maar voor een duurder busje nectar ga?
en de casseine, welke smaak is lekker?Posted 1 year ago # -
Chocolade schijnt daarvan erg lekker te zijn zegt m'n vriendin.
Hier juist tropical banaan en aardbei favo!!!!!!! lime erg lekker als\ koude limo zeg maar
vaniklle vind ik wel lekker maar niet te vaak
Posted 1 year ago # -
YESSSSS! Ik heb eindelijk een smaak gevonden die ik écht lekker vindt: de whey premium cappuchino. Ik vond echt alle smaken en soorten vies, alleen essence vond ik "te doen". Maar deze is echt goed :)
Posted 1 year ago # -
Fijn! Dat maakt het toch een stuk makkelijker om het te nemen he? Ik lust ze tot nu toe allemaal, gewoon met water. Vind alleen sommigen erg zoet, maar die meng ik gewoon met de naturel. :)
Posted 1 year ago # -
Heb ook cappuccinno gehad vond ik met alleen water goed te doen. Ben nu bezig met aardbei/banaan (heb alleen bussen whey premium) is ook erg lekker.
chocolade vond ik te waterig maar gelukkig als eerste mee begonnen en doorgezet.
binnenkort ook weer nieuwe bussen bestellen en evt repen.Posted 1 year ago # -
geen repen hoor: die zijn zo lekker daar kan je niet vanaf blijven haha
hier de aardbei en banaan en de cappucino er in trek(probeer de cappu eens warm!!!!!)
Posted 1 year ago # -
haha, daarom heb ik ook nog geen repen besteld. Ik ken mezelf....dan blijft het niet bij 1. Ik ben echt alles of niets, dus ik houd het bij lekkere dingen liever bij niets.
Ik vind zelf de vanille nog steeds het lekkerste. Kokos vind ik lekker om door geblende groenten als soep te eten en aardbei-banaan vind ik voor af en toe ook wel lekker (maar vind de smaak iets chemischer). De chocolade vind ik zelf veruit de minste.
Cappuchino heb ik nog niet geprobeerd. Daar heb ik wel een proefzakje van, dus die zal ik binnenkort eens proberen.Posted 1 year ago # -
Ik kwam onderstaande paasaanbieding tegen: http://www.bodyenfitshop.nl/whey-proteine/body-fit-sportsnutrition/whey-perfection-single-serving-variety-pack
24 zakjes whey proteine (helaas wel 30 gr. per zakje ipv 25) in 6 verschillende smaken. Dus wel afwisseling.
Ik kan alleen geen precieze voedingwaarde vinden.Posted 1 year ago # -
Handig! Ik schep nu steeds wat uit een pot in en zakje of bakje over om mee te nemen, dus dit is wel handiger. Heb ze besteld, bedankt voor de tip!
Posted 1 year ago # -
Dit hebben ze ook bij de eiwitpoeder.nl
Een doos van 10 zakjes, 20 euro....Posted 1 year ago # -
Klopt alleen wel veel duurder
10 zakjes voor 19.90 tegen 24 zakjes voor 18,60 (zakjes allebei van 30 gr.). Ik vind het allemaal al duur genoeg, dus vandaar deze tipPosted 1 year ago # -
Ik zag het later haha...
Posted 1 year ago # -
Net de premium banaan binnen. Goed te doen!!
Posted 1 year ago # -
heb net mijn bussen binnen gekregen. heb de "fout" gemaakt om ze te gaan ruiken!! blegh! niet echt lekker! heb 1 gepropbeert de cocos. vond die niet lekker, maaarja zou wel moeten he!kwam pas later achter dat je test verpakkingen hebt! maarja heb hem nu even gemaakt met 100ml melk en 100ml water, om te kijken of dat echt veel uitmaakt qua smaak.(heb het even in de koelkast gedaan,wil hem wat kouder drinken) heb verder ook appel, chrystal sky, banaan en de matrix choco. ben benieuwt hoe die smaken,maar daar kom ik morgen wel achter.. maar echt smullen zal het niet worden denk ik;):P:P
Posted 1 year ago # -
ella ik had af en toe moeite met de choco smaak. Ik neem de shakes alleen in met water en denk dan maar snel opdrinken en dan een kop thee of koffie er achter aan. Het is maar 1 beker. In het begin vliegen de kilo's eraf en daar doen we het voor.
Succes!!!Posted 1 year ago # -
Oh spannende smaken...die ken ik dus niet haha...
Maar ik ben vooral van de aarbei banaan en tropical...(en alle mixen die je daarme, en met de lime, kan maken JAMMIE!!)Posted 1 year ago # -
@mariska: zo denk ik duss ook, gewoon drinken, tis mischien max 5 minuten (dat x6) per dag en dan gewoon wat achteraan drinken. Ik vind alleen de geur al vies. En ik die veel dingen lust vind het echt jammer dat het zo vies is. De appel was kouder wel iets beter maar niet echt van JAMMIE! zoals beppie zegt:( maarja ben benieuwt hoe de banaan, christal sky en de choco smaakt. probeer ze allemaal met water te doen, melk is nog dikker dus dankrijg je het nog moeilijker weg!
Heb vandaag en gisteren gezumba'ed en volgende week ga ik weer 2x. Ben dan echt benieuwt hoeveel ik bij mijn eerste weging weeg!Posted 1 year ago # -
premium choco vind ik heerlijk! Mijn favo tot nu toe vande premiumsmaken aarbei, banaan en tropical.
Tsja smaken verschillen!Posted 1 year ago #
Reply »
You must log in to post.