Hallo allemaal. Ten eerste moet ik zeggen dat ik veel aan deze forum heb gehad om het dieet te kunnen volgen. Jullie enthousiasme en succes verhalen stimuleer mij.
Heb verschillende malen in mijn leven dieet gevolgd en ook geod mee afgevallen. Geloofd nooit in shaken, maar in bewust eten en bewegen om zo op gewicht te blijven. Maar zoals velen, bij stress momenten grijp ik naar zoetigheid. Ik kan makkelijk een maaltijd overslaan en wel drie reepjes snickers binnen zitten werken. Dus dan ben ik weer op het punt beland waardoor de rem weg was, en ik weer 15 kg aan was gekomen.
Ben nu al 2,5 week bezig en ben al 6kg kwijt. Krijgt nu al complimenten van mijn vriend en collega's. Merk ook dat mijn contour is veranderd. Ik sport wel erbij, weliswaar niet intensief, maar zie het resultaat wel. A.s. dinsdag wordt ik weer gemeten, ben erg benieuwd om tekijken hoe het zal gaan met de cm!! Wat ik ook benieuwd naar ben is of het nog zo hard zal gaan wanneer ik in de andere fases techtkomt. Maar ik zal jullie op de hoogte houden.