Hallo Brenny,
Welkom hier!
heb ook even op de site van de fabrikant gekeken en ik kom op 5,2 tot 5,4 gr. (afhankelijk van welke smaak je kiest) netto koolhydraten per reep. (total carbs minus polyols minus dietary fiber), geen idee hoe de webwinkel aan die 1,9 komt. Weet ook niet hoe ze smaken, want ik gebruik deze niet.
Welke producten "vooral niet" is nogal lastig, want smaak blijft iets heel persoonlijks. De Syntrax Nectar shakes zijn erg duur en niet lekker als je ze mengt met alleen water. Neem je echter de Fuzzy Navel en meng je 'm met 100 ml water en 100 ml rode sojamelk, dan issie ineens wel heerlijk. Groot voordeel van de Nectar shakes is vooral ook dat ze geen koolhydraten bevatten.
De Nectar Sweets Chocolade/truffle vond ik echt niet te drinken, maar de Essence Chocolade schijnt wel lekker te zijn.
Vergeet je niet de Matrix te bestellen om voor het slapen gaan te nemen? Hierin zitten eiwitten die gedurende de hele nacht geleidelijk door het lichaam worden opgenomen, om spierafbraak te voorkomen.
Wil je echt iedere dag een reep eten? Als het nl voor nu en dan is zou je ook af en toe een Atkins reep kunnen kopen bij de supermarkt of kruidvat ofzo. De netto koolhydraten staan er duidelijk op vermeld en dan zit je niet gelijk aan een hele doos van iets vast.... Als je denkt dat je echt wel iedere dag een reep wilt zou ik er niet aan beginnen, want ik vind ze wel belachelijk duur (en ook niet bepaald superlekker...)
Wat had je zelf tot nu toe zo'n beetje "in je winkelwagentje gegooid"?