Hallo allemaal, ook in ben nieuw en zoals anderen ook, door Dr. Frank heel erg enthousiast geraakt door deze manier van dieeten, geen honger, geen jo-jo, geen verlies van spieren !Dr. Frank gedaan vanaf 4 januari, inmiddels 13 kilo kwijt, maar ik moet er dus nog wel dertig.......en daar zit dus het probleem. Het is moeilijk om je aan het dagrantsoen van de kollhydraten te houden, gevaar is dan dat je snel zo hoog in de calorien zit, dat je dan ook niet niet afvalt. Sla je weer door naar de andere kant,caloriebeperkt dus, zit je weeer te hoog in de koolhydraten......Kortom, ik vind het moeilijk om de juiste balans te vinden. Omdat ik tot nu gewoon de dagmeneu's van Dr. Frank heb gevolgd, dus zonder eiwitpreparaten, ga ik deze nu wel gebruiken, om zodoende wat gemakkelijker maaltijden samen te stellen, zonder in de problemen te komen v.w.b. calorieen versus koolhydraten. Ik hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen.
Ook nieuw hier !
(2 posts) (2 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Welkom hier.
Her en der staan tips voor de maaltijden en anders vraag je hier gewoon wat je wilt, er is vaak wel iemand die er antwoord op weet.
succes.
Posted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.