Na driekwart jaar onder begeleiding van een diëtiste geprobeerd af te vallen zonder resultaat gaat het roer nu drastisch om. Ik ben behoorlijk verslaafd aan suiker, en omdat ik taarten decoreer als hobby, is dat altijd meer dan voldoende in huis. Door die sterke drang naar zoet lukt het ook niet, ondanks een gezond voedingsschema en 2x per week sporten, om af te vallen. Daarom stop ik tot september met taarten maken, alle zoetigheid is inmmiddels uit huis, zodat ik me volledig op het afvallen kan concentreren. Ik heb nog geen streefgewicht, maar 20 kilo wil ik er in ieder geval af hebben.
En ik heb er zin in! Ik heb alles in huis en ik ga morgen starten.
Wordt vervolgs.
Ook ik ga beginnen
(13 posts) (5 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Hey Elly,
Heel veel succes, ik ben gisteren begonnen dus over echt resultaat kan ik je nog niks zeggen. Ik heb in elk geval geen hongergevoel.
Veel succes en we steunen elkaar hier gewoon.
Groetjes Inge
Posted 2 years ago # -
Hoi Inge, jij ook heel veel succes! We gaan ervoor.
Posted 2 years ago # -
Hoi Inge,
Heel veel succes het gaat je zeker lukken.
Ik had een vraagje hoelang heeft het bij jou geduurd voordat jij je spullen in huis had?
Ik kan namelijk niet bestellen omdat het niet op voorraad is.Groetjes Rolletje..
Posted 2 years ago # -
Sorry bedoelde Elly maar Inge jij ook heel veel succes..
:-)
Posted 2 years ago # -
Hoi Rolletje, ik heb op vrijdagavond besteld en de dinsdagochtend in huis. Maar alles was wel op voorraad, behalve de repen, ik heb die van Pit stop besteld.
Posted 2 years ago # -
Hoi Elly,
Bedankt voor je reactie ik kan helaas nog niet bestellen ik heb vanochtend gekeken maar het delux pakket was nog steeds niet op voorraad.
En ik wou nog zo graag volgende week beginnen!!
Groetjes..
Posted 2 years ago # -
Ik zag dat ze wel een Deluxe pakket hebben voor 2 weken. Dat is natuurlijk naar verhouding wel duurder/
Posted 2 years ago # -
Heel veel succes Elly, en hoe is de eerste dag bevallen?
Posted 2 years ago # -
Dankjewel. Even een update aan het eind van dag 2. Afgezien van wat hoofdpijn gisteravond en vanochtend is het goed te doen. Ik heb geen honger, vandaag had ik wel meer zin aan "iets". 's Morgens ga ik op zoek naar lekkere groenterecepten. Een aantal van dit forum heb ik al uitgeprobeerd, o.a. bloemkool gebakken met champignons en ui, van de andere helft van de bloemkool heb ik een bloemkoolsoepje gemaakt. En vanavond courgette, paprika, tomaat, uit en champignons uit de oven. Erg lekker allemaal. Misschien een tip voor iedereen op http://www.smulweb.nl kun je recepten zoeken op salade, of bijgerecht, of ingrediënt, daar kom je ook lekkere recepten tegen.
We zullen doooorgaaan. Veel succes allemaal en ik ben ook erg benieuwd naar jullie inspirerende verhalen.Posted 2 years ago # -
Dag 3. Het is nog steeds goed te doen. Ik wil me maar 1x per week wegen, dus dat doe ik dan ook, maar ik houd volgens mij ontzettend veel vocht vast. Ik drink 3 flesjes water van 0,75 l, 3 kopjes koffie met cafeïne en 3 kopjes cafeïnevrij met een zoetje en een klein scheutje room. De shakes maak ik aan met 150 ml water en 50 ml sojamelk (rode pak). 1 shake vervang ik door een eiwitreep (pit stop). Tussen de middag en 's avonds een portie toegestane groente gebakken in 1 eetlepel olijfolie. Heeft iemand een idee waarom ik zoveel vocht vasthoud? Mijn buik is enorm opgeblazen.
Posted 2 years ago # -
Hé Elly, is het wel vocht dat je vasthoud? of mss obstipatie?
Posted 2 years ago # -
Nee, ik heb geen last van obstipatie. Ik denk wel dat het vocht was, ik heb er nu in ieder geval minder last van.
Posted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.