Ik ben heel benieuwd of ik het afslanken nu vol ga houden. Meestal begon ik vol goede moed, maar na een paar dagen honger lijden stop ik er dan weer mee. Vaak tel ik de calorieën en wil dan echt weinig binnen krijgen. Ik heb ook eens zo'n pak gekocht met een shake,soep,omelet alles in poeder vorm,getver dat smaak allemaal hetzelfde. Nu dus de eiwitshake. Dr Frank vind ik te ingewikkeld, Sonja Bakker ben ik ook te weinig kok voor. Het moet bij mij simpel zijn, verder niet over na denken en zeker geen knagende honger hebben. Via een link, het programma kassa gezien. Er werden 8 afval methodes getest, en het eiwit dieet Prodimed incl diëtist won. Maar dit is weer vrij duur, en ik zie mezelf niet bij zo'n diëtist zitten. Weet echt zelf wel dat ik geen rol koekjes, zak chips en taart op 1 dag mag eten, maar het is wel lekker! Nu dus afvallen. Ik wil voor de zomer 15 kilo kwijt zijn. Ik heb nu zo'n blubber buik dat deze danig in de weg zit. Ik was 3 jaar geleden ook 15 kilo kwijt geraakt, maar dit kwam door stress na mijn scheiding.Was opeens binnen 3 mnd dun, zo had ik mezelf al heel lang niet meer gezien, ja toen ik ging trouwen in 1994 da"s ff geleden. Kleding zat super, opeens zaten mijn boven benen niet meer tegen elkaar vast, en het beweegt een stuk prettiger. Dat beeld hou ik dus vast en wil ik nu weer naar terug. Maar met 10 kilo eraf ben ik ookal blij hoor. Ik ben nu 1,70 m en weeg iets boven de 80 kilo.
Ook ik ben begonnen met de eiwitshakes
(4 posts) (4 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Heel veel succes! Hopelijk bevalt het eiwitdieet je goed.
Posted 1 year ago # -
Ik weet zeker dat 't je gaat lukken Aimee. En dat weet jij ook, want 't is je al eerder gelukt, dus je kúnt 't.
Met dit eiwitdieet heb je geen (vaak) behoefte meer aan lekkere dingen....wacht maar af!
Posted 1 year ago # -
je kunt het!!!!! Je mag tussendoor nog best wel veel behalve de shakes. Je mag onbeperkt komkommer, radijs en andere groente.
ik zelf neem meteen bij mijn shake een kop thee of koffie. Zo zit je al snel vol.
om 13.00 neem ik bij mijn shake een glas water met de vitamine tablet.
als ik flauwig wordt dan neem ik komkommer met radijs en iets Aromat. Heerlijk.
succes en ga ervoorPosted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.