Hoi, ik ben een vrouw van 47 jaar en weeg 106 kg/1.68 m lang. Veel te zwaar dus. Had al wat diëten geprobeerd, maar dat is telkens weer op niets uitgedraaid. Zo ook mijn vele pogingen tot stoppen met roken. Nu ben ik eindelijk 2 maanden gestopt met roken. Maar wel 10 kg aangekomen (woog toen ik begon met stoppen 96 kg). Omdat het niet roken me nu zo makkelijk af gaat dacht ik. Als ik dat kan bereiken, dan kan ik alles. Gewoon geloven dat je het kunt en het lukt.
Ik heb vandaag mijn pakket Fase 1 deluxe binnen gekregen en ben best een beetje zenuwachtig. Wat een grote potten trouwens. Ik heb ze gebroederlijk naast elkaar gezet met de repen ernaast. Morgen ga ik van start en het zal me gewoon lukken.
Nieuwe dag nieuwe kansen
(22 posts) (5 voices)-
Posted 2 years ago #
-
That's the spirit Nelly!
Heel veel succes!
Posted 2 years ago # -
Heel veel succes, de eerste dagen zijn het zwaarst. Zet daar doorheen en dan wordt het echt makkelijker, de aandrang naar snaaien verdwijnt. Gelukkig!
Posted 2 years ago # -
Ik ben nu bezig met de tweede dag. Heb geen behoefte aan snaaien, maar heb wel honger. Dat zal op den duur wel afnemen, omdat je maag krimpt. Ik heb wel tussendoor wat paprika en tomaatjes gegeten, maar die staan op de lijst van "Onbeperkt toegestaan". Verder drink ik heel veel thee (zonder suiker, de koffie 's ochtends ook, helemaal zwart dus). En water, alleen moet ik mezelf er wel toe aanzetten om wat meer water te drinken.
Posted 2 years ago # -
Hoi Nelly
Heel veel succes hoor ,we gaan gelijk op.
Ik doe ook wel een shake met magere yoghurt dat vult wat meer.
Ben benieuwd hoeveel je verliest binnen een week.Groetjes Hendrikje
Posted 2 years ago # -
Ik ben sinds ik begonnen ben, ik was verrast, na twee dagen dus, maar liefst 2,1 kilo afgevallen. En jij Hendrikje. Ben jij ook op woensdag begonnen? Je moet geen yoghurt toevoegen. Tenminste wanneer je het dieet streng wilt volgen. Neem om te vullen lekker komkommer, tomaten en paprika. De eerste twee weken mag je n.l. nog geen zuivelproducten. Volgens mij mag dat pas na vier weken. Pas in fase 3 mag dit.
Ik ben wel benieuwd of jij ook al afgevallen bent!!!Posted 2 years ago # -
Hoi Nelly
Bedankt voor de tip.Weer even terug naar streng.
Ik zie wel tegen het weekend op,maar even blik op oneindig en naar het eindresultaat kijken.
Mijn behoefte aan zoet is wel weg ,gelukkig.
En zo met elkaar tokken is ook een goede steun.
BedanktGr Hendrikje
Posted 2 years ago # -
Hoi Nelly
Nog wat vergeten.
Ik ben maandag begonnen.Gr Hendrikje
Posted 2 years ago # -
Ik ben woensdag begonnen. Heb er nu al 2,1 kg af!!! Weet jij hoeveel gram koolhydraten je maximaal per dag mag? Is dat 20 of 50?
En ik heb de pech dat ik even zonder werk zit en dus zeeën van tijd om aan lekkere dingen te denken. Toch valt het me reuze mee. Ik ben nog op zoek geweest naar koolhydraat arm snoep. Niet gevonden natuurlijk. Iets kan dan wel suikervrij zijn, maar meestal zit er toch nog wel aardig wat koolhydraten in. Dus met lege handen thuisgekomen. Hoeveel was jij afgevallen?Groetjes,
NellyPosted 2 years ago # -
Hoi Nelly, voor lowcarb snoep kan je kijken op dieetwebshop.nl
Ze bieden verschillende soorten snoep en chocola aan. (oa van "De Bron", niet zo'n belachelijk duur merk!)
Kijk wel goed wat je bestelt, want a) Ze zijn stervensduur met heel veel dingen en b) in veel producten worden suikervervangers gebruikt die laxerend kunnen werken als je er (te)veel van neemt.Als je per dag max. 20 gr. NETTO koolhydraten neemt zit je in de beginfase zeker goed.
Posted 2 years ago # -
Hoe rijm ik dat dan met een low carb bar van 22 gr koolhydraten die ik vandaag mocht eten. Of is dat een truc om je lichaam voor de gek te houden, zodat je lichaam denkt dat het weer koolhydraten krijgt. Je mag twee repen per week en er staat toch echt op de verpakking: Carbohydrate/Glucides 22 gr. per reep.
Posted 2 years ago # -
Daarom spreek je normaal gesproken ook over NETTO koolhydraten. Dat is het totaal aan koolhydraten minus suikervervangers als maltitol/suikeralcohols/polyolen minus voedingsvezels.
welke repen gebruik je dan?
ow ja, mocht je heel enthousiast iets willen bestellen bij die shop kan je me gerust om advies vragen, want veel producten worden prachtig gepresenteerd, maar zijn intussen niet te eten/drinken. (die shakes daar.... YUK!!)
Posted 2 years ago # -
Goedemorgen iedereen!!! Vanochtend 2 ons minder op de weegschaal.
# Elfje: Ik heb LowCarb bars in huis, van de Low Carb series.Groetjes,
NellyPosted 2 years ago # -
Bij die repen tel je dus maar 2 netto koolhydraten. Op de verpakking zie je staan:
Koolhydraten 22 gr. waarvan "non-impact carbs" 20 gr.Zijn die repen lekker trouwens? Zo'n beetje het enige merk dat ik nog niet heb geprobeerd :-) Welke smaak heb je ervan?
Posted 2 years ago # -
Chocolade. Ik vind dat best goed smaken voor een proteïne reep.
Ik was nog even in de AH en daar hadden ze Atkins repen. Ja, wel € 2,59 per stuk en ze waren ook niet echt groot. Ga ik dus never kopen!!! Heb ook minder behoefte aan zoetigheid en ook een rare smaak in mijn mond. Het lijkt wel alsof de dingen anders smaken.
Ben vandaag begonnen om zelf fitness oefeningen te gaan doen. Ik heb een setje dumbells en een boek met oefeningen (met en zonder dumbells) Ik begin rustig aan.
Het is nu mijn vierde dag. Ik voelde me vanochtend vol energie (vandaar ook die oefeningen). Gisteren was dat nog niet zo. Toen voelde ik me toch wat vermoeid. Ook zie ik scherper (ben brildragend) en (raar maar waar) mijn haar zit beter, hihi.Hendrikje, zit je nog steeds in de race. Hoeveel ben je kwijt?
Posted 2 years ago # -
Ik heb vandaag eens een shake half Alpro Soya light, half water gedaan. Dat was best lekker. Alpro Soya light heeft 2,4 gram koolhydraten per 100 ml. Ik kan het niet bij alle shakes doen denk ik, want ik moet niet boven de 20 gr koolhydraten per dag komen. Als ik het drie keer per dag doe, dan is dat alweer 7,2 gram!!!
Posted 2 years ago # -
In het schap bij de houdbare melk staat alpro soja rood. deze heeft per 100 ml. maar 0,1 koolhydraat en 35 kcal.
Die kan je dus gerust vaker gebruiken ;o)Posted 2 years ago # -
Die wil ik weleens eens zien. Ga gelijk even naar de supermarkt. Dat scheelt n.l. nogal wat!!! Bedankt voor de tip Elfje.
Posted 2 years ago # -
En hij is nog goedkoper ook!!!
Posted 2 years ago # -
Woon jij boven de supermarkt?!
hahahahahahahaha
Posted 2 years ago # -
06.07 uur: Vanochtend weer energiek wakker geworden. Heb nu net een half uur fitness oefeningen gedaan. Ik was vanochtend ook alweer 6 ons kwijt en weeg nu 103 kg.
Posted 2 years ago # -
Vooral zo doorgaan, erg goed!
Posted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.