Hoi, hoi,
Bikeroma ben ik dus, ook letterlijk oma en motorrijdster.
Ik ben 52 jaar, en sinds 12 februari aan de eiwitten.
Inmiddels ben ik dan ook 7,2 kg kwijt (van 110,8 naar 103,6), zonder honger te lijden, hihi.
Op de site van eiwitpoeder.nl zag ik de download van het e-book, en kwam zo hier terecht. Verder ben ik te vinden op de site van het Dr. Frank dieet.
7,2 kg is dan wel al veel, maar ik moet er nog wel 35 à 40 kwijt, dus ik zet nog wel even door.
Nieuw hier
(10 posts) (4 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Nog een knappe weg te gaan dan hè Bikeroma. Welkom hier.
Ik ben 40 jaar, nu 15 kg kwijt en nog minstens 20 kg te gaan...Suc6!
Posted 1 year ago # -
Hey Elfje, jij ook veel suc6, die 29 moeten ook lukken.
Tsja, het is nog een hele weg (35 à 40), maar.............ik doe m'n best.
Ik heb nu wat repen en matrix besteld, zullen er morgen wel zijn.
En 6 shakes op een dag.........is mij te veel. s'Avonds eet ik een stukje mager vlees bij de groenten, i.p.v. een shake. Later op de avond dan nog een shake. Zo ben ik wel vol.
Vanmiddag heb ik een halve Atkins-reep genomen, bij gebrek aan andere. Had even zin in iets anders.
Maar ik ben inmiddels 8 kilo kwijt, dus gaat goed.
Voor mij is het nu op naar de 100, of moet ik zeggen: down naar de 100, hihi.
We gaan dooooooooor.Posted 1 year ago # -
De weegschaal stond vanmorgen op 102,4 kg, dat wil zeggen, weer 1,2 kg eraf in één week.
Totaal ben ik nu 8,4 kg kwijt.
Ik denk dat ik nu even over ga op fase 3, aangezien ik eigenlijk ( met dr Frank begonnen) al weken met fase 2 bezig ben.
Nu dus naar 3, 2 weken.Posted 1 year ago # -
Lekker Bikeroma!
Ik zit in fase 3 en doe af en toe een "balansdagje-fase-1" tussendoor ;o)Blik op oneindig en doorgaan maar hè!
Posted 1 year ago # -
Deze wwek toch een beetje een tegenvaller.
Manlief moest geopereerd, en heb toen tochiets meer genomen, dan de bedoeling was.
Ben dan ook maar 0,5 kg kwijt deze week, maar ..............weg is weg.
De draad is inmiddels weer opgepakt.Posted 1 year ago # -
Hallo,
Ik ga morgen ook naar fase 3. Heb in de 1e twee fases met gehouden aan maximaal 20 gram koolhydraten. In fase 3 wordt dit uiteraard meer. Maar als ik een boterham met rookvlees, 100 gram aardbeien en 400 ml magere melk neem en een beetje sla met komkommer en broccoli, kom ik meteen op zo'n 45 gram koolhydraten uit.
Is dit echt de bedoeling?Groetjes,
SaskiaPosted 1 year ago # -
Hoi Saskia,
Volgens mij moet je beginnen met iets van 10 tot 20 kh erbij over de hele dag.
Dus het lijkt me een beetje veel van het goeie.
Ik ben nu meer aan de vezelcrackers en kh-arm brood.En de shakes? Half magere melk, half water. Ook omdat er nog zoveel af moet bij mij.Maar.........er was weer 0,9 kg af vandaag, dus het gaat nog steeds goed.
Ik ga door.Posted 1 year ago # -
in een eiwitreep zitten zag ik ook zo'n 18 kh. En het ebook zegt toch dat ik mag kiezen tussen een eiwitreep of een shake. Maar na 1 reep zit ik dus al meteen op mijn max kh per dag. Help, nu snap ik het niet meer.
Posted 1 year ago # -
Oh, oh, tsja, ook ik nam wel eens een eiwitreep i.p.v. een shake.
Maar ja, dat is dan wel de hele maaltijd.
Verder zou ik het ook zo niet weten.Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.