Volgens mij is het idee van dit dieet ook voor een deel dat je je eetpatroon aanpast. En dus na het dieet niet weer je oude eetpatroon oppakt, maar wat bewuster omgaat met de maaltijden, en de hvh koolhydraten en andere 'minder goede' levensmiddelen (zoals varkensvlees) vermijdt. En eigelijk is een warme maaltijd zonder aardappelen of pasta net zo lekker als met!
Door dit te doen, blijf je ook op gewicht. Want je kunt natuurlijk op je vingers natellen dat als je gewoon bent 2x per week te snacken met patat en frikandel, je na het dieet hier net zo hard weer van aankomt...
De keuze is aan jou! Ben je bereid je levensstijl/eetpatroon licht aan te passen en daardoor op gewicht te blijven?
(Natuurlijk kun je altijd een keer een dagje zondigen, maar naar ik begrepen heb, zou met deze nieuwe whey of life (pun intended) je behoefte aan 'fout' eten een stuk lager zijn, en is het daarom ook makkelijker de chips, cola, chocola en wat dies meer zij te laten staan. Althans dat hoop ik, ik heb daar ook een zwak voor...)
Na twee dagen dieet heb ik nog geen merkbare resultaten, behalve hoofdpijn op de 2e dag. Verder is het erg wennen aan de smaak van de shakes. Op de verpakking staat 'Amazing Taste!!', en daar moet ik ze gelijk in geven, de smaak heeft me enorm verbaasd :-)
Als je het dieet goed volgt, zou je inderdaad flink af kunnen vallen. Ik heb dit in mijn vriendenkring uit 2 betrouwbare bronnen, waar resultaten van 10 tot 20 kg zijn geboekt. Maar er zullen ongetwijfeld anderen zijn op dit forum die meer getuigenissen hebben.
Succes met je keuze!!!
Sylvia