Ik vindt het erg moeilijk om een goed ridme te vinden wat ik wanneer moet eten als ik nachtdienst heb en hoe ik weer omschakel als ik dagdienst heb.
Heeft iemend ervaring?
nachtdienst
(4 posts) (3 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Ik heb nog een aantal vraagjes.
In het boek staat steeds dat je 25 gram van iets moet nemen, maar ik kan niet goed uit de maatschapjes aflezen wat nou 25 gram is.
Sommige zijn groot en sommige klein.
Meten jullie dat af met de weegschaal of hoe doe je dat?Ook heb ik wel veel last van krampen in mijn benen.
Dat vindt ik wel een hele lastige bijwerkingPosted 1 year ago # -
maatschepjes: ik gebruik zelf een digitaal weegschaaltje van de Ikea, kost geen drol en scheelt hoop ergenis met idd steeds andere maten schepjes.
kramp: geen last van gehad, maar de meeste bijwerkingen duren maar een dag of 2/3, dus dat kan je misschien nog even aankijken?
dag-/nachtdiensten/ritme: ik heb zelf erg veel last van mijn geheugen, dus ik maak iedere dag een schema'tje op de pc voor de dag erna. Wat ik eet en hoe laat. In principe zou het niet uit moeten maken of je dag- of nachtdienst hebt. Je slaapt, wordt wakker en gaat werken. Voor je gaat slapen neem je de Matrix, als je wakker wordt je ontbijt en alles daar tussenin. Ik zet zelf altijd de tijden bij mijn maaltijden in de pc, maar dat is persoonlijk.
Hoop dat je er wat mee kan zo?
Posted 1 year ago # -
Hoi, ik ben sinds 2 dagen bezig, maar ik vraag me ook af hoe ik het moet doen in nachtdienst. Kan niet anders als je je eerste nacht erin gaat dat je s'nachts na je 6 shakes van overdag doorgaat met iedere paar uur een volgende shake pakken, anders hou je de nacht niet vol. Als je na een paar nachten klaar bent met je reeks ga je naar bed en s'nachts weer dus eet je die dag weer een stuk minder. Nachten zijn niet ideaal met dieten maar het is niet anders.
Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.