hallo ik ben Mariska, en weeg bijna 80 kilo. ik ben 1.65 lang en wil er graag 10 kilo of meer eraf hebben.
ik heb het maandpakket besteld van whey premium met de smaken, cappucino, aardbei/banaan en chocolade.
ik wil binnenkort beginnen en als ik het goed gelezen heb moet ik de eerste week starten met 6 shakes en mag je zoveel groente eten uit het eerste vak.
wie weet hoe dat met fruit zit? Misschien heb ik er over heen gelezen maar mag je ook
bepaalde fruit onbeperkt eten?
Mag je de shakes ook halfvolle melk nemen of is magere melk beter en gaat dat sneller.
Ik laat eerst alle verhalen en tips van het forum op me inwerken.
de bussen staan al wel in kast nu nog een goed moment vinden om te beginnen.
Mag je onbeperkt fruit eten en welke?
(11 posts) (7 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Hoi Mariska230,
Fruit bevat fruitsuikers (koolhydraten) je kunt dat dus niet onbeperkt eten. Je mag vanaf fase 3 fruit eten maar ook niet onbeperkt ;-)
De eerste 2 weken (fase 1) neem je idd 6 shakes. Liefst met water maar ik vind het dan niet te drinken. Magere melk mag (dan neem je bijv. 100 ml water en 100 ml melk) het mag ook met soja melk schijnt ook erg lekker te zijn maar heb ik zelf nog niet geprobeerd.Enne, er is nooit een goed moment om te beginnen met lijnen... ;-D
Succes!
Posted 1 year ago # -
Inderdaad vanaf fase 3 pas 1 stuk fruit per dag.
Probeer de shakes eerst met water. Vind je dat echt niet te drinken dan kun je het beste de rode alpro soya er wat bij doen (ijv. 100 ml). Daarin zitten geen koolhydraten namelijk.
Het goede moment: NU! Uitstellen maakt het alleen maar lastiger. Een goed moment is er namelijk nooit en misschien ga je onbewust van te voren meer eten (weet niet of dat voor jou zo werkt hoor) als "afscheid" (omdat je weet dat je het vanaf het moment dat je begint niet meer mag hebben)Posted 1 year ago # -
bedankt voor jullie reactie. Ik vraag me alleen nog af of ik ook 100ml halfvolle melk met 100ml water mag. Ik ga het natuurlijk eerst met water proberen maar als dat niet bevalt dan kan ik over gaan op melk ( desnoods magere)
mag je dan ook evt 200 magere melk of moet je altijd verdunnen met water?
Wat een melkvragen hè.Posted 1 year ago # -
Let op met melk, dat bevat melksuikers dus koolhydraten.
Je kan ook Alpro soja melk kopen, de rode pakken(ongezoet)
Die neem ik ook, dan 100 ml melk en 150 ml water: TOP te doen, echt goed op smaak.
Volledig met melk kan natuurlijk ook(die alpro dan ;)) maar dan moet je je wel realiseren dat je 6x 75 cal extra gebruikt van de melk.....dus ..... je eigen keuze(het smaakt dan goed gekoeld echt naar milkshakes...:))Posted 1 year ago # -
Beppie waarom dan 50 ml extra vloeistof? het is toch 25 gram met 200 ml vloeistof?
Ben ff nieuwsgierig.......
Posted 1 year ago # -
Oei, ik heb magere melk gebruikt, waar vind je die rode pakken alpro sojamelk, in het koelvak of is het houdbare melk?
Posted 1 year ago # -
Alpro sojamelk vind je bij de houdbare melk.
Posted 1 year ago # -
Klopt het dat er een wat vreemde geur zit aan Alpro Rood?
Wat is jullie ervaring?
Posted 1 year ago # -
ben vanmorgen begonnen met de chocolade smaak en alleen water. Is goed te doen.
ik maak eerste deze bus leeg en ga dan over op de cappuccino.Posted 1 year ago # -
Sorry Vonne,
Maar ik heb niet geroken aan de Alpro Rood, ik gebruik het alleen s'morgens samen met water om gelijk een vol gevoel te hebben.
Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.