Ik wil graag beginnen met fase 1. Op de pot whey premium staat dat 3 maatschepjes 30 gram is. Maar hoe weeg je nu precies 25 gram af? Misschien een detail, maar als het belangrijk is dat je echt 25 gram per keer neemt...
Hoe doen anderen dit?
Maria
maatschepje berekend op 30 gram
(11 posts) (6 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Hallo,
Ik neem altijd de paarse maatschep, die is 25 gram.
Bianca,
Posted 1 year ago # -
Hoi Bianca weet je dat zeker? Ik heb zo'n schep gewogen en komt volgens mijn weegchaal tegen de 50 gr.! al die dan dus ook even checken.
Posted 1 year ago # -
Volgens mijn weegschaal en die van een collega van mij, is dit echt rond de 25 gram.....
Posted 1 year ago # -
Ja, klopt inderdaad...Misschien had ik hem verkeerd ingesteld.
Posted 1 year ago # -
Gelukkig...ik ben het toch ook nog even na gaan rekenen.wha ha ha
Sterkte verder
Ik ben nu na 4 weken 11,5 kilo kwijt.
Groetjes,
Posted 1 year ago # -
Hoe kom je aan de verschillende maatschepjes?
Posted 1 year ago # -
Goedemorgen Susanne,
In sommige bussen zitten paarse maatscheppen (ongeveer 25 gram) en in andere bussen transparante maatschepjes, maar hoeveel gram die zijn weet ik niet.
Groetjes Bianca,
Posted 1 year ago # -
ah oke... nouja ik zie het wel.. wacht nog steeds op mijn bestelde probeerdoosje en ook vandaag is die niet met de post meegekomen.
Posted 1 year ago # -
ik lees dat sommige van jullie ook tegen die maatschepjes aanliepen.
ik heb mijn bestelling binnen en op de bus van whey premium staat 3x30 gr in 250 water/melk oplossen.
in de pot zit een doorzichtig schepje en er staat 30gr op.
Moet ik dan 1 schepje op 250ml water doen of 3 schepjes op 250 ml.
ik vind dit toch wat verwarrend en wil niet teveel binnenkrijgen van deze poeder omdat het ook slecht voor de nieren kan zijn?(las ik ook op het forum)Posted 1 year ago # -
Als je SME volgt is het in fase 1 6x per dag 25 gr. eiwitpoeder (5x whey). Verstandigste is om de eerste keer even af te wegen. Dan weet je wat voor schepje jij hebt.
Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.