Ik heb vandaag de poeder binnen gekregen en ben gelijk begonnen.
Ik had al een paar dagen"gelijnt"door weinig te eten, maar had nu wel reuze trek.
Trouwens nog niks afgevallen hoor.Het is woensdag, maar voor het gemak ben ik even met de maandag begonnen dat loop ik vanzelf in, en volg dan de dagen. Dus bloemkool,ui,champignons, beetje bieslook erover, peper en zout...mjammjam. Eerst de shake en toen de warme hap. Dat miste ik dus bij andere dieeten met poedertjes, dan kwam alles uit zo'n zakje en nu gewoon vers en warm eten. Precies afgewogen, en ik had er genoeg aan.
De shake hoor je met water aan te maken, maar omdat iedereen zegt dat dat zo vies is ben ik gelijk de alpro soya ongezoet (rood) gaan gebruiken. Anders wil ik gelijk niet meer verder, haha. Nou lees ik verder en lees magere melk, alpro soya light in de 1e fase. Wat is daar nou voor verschil in? Is alpro soya ongezoet net zo goed als met water aanmaken? Het zal niet zoveel verschillen toch? Help ik wil het wel goed doen.
Lekker gegeten!
(4 posts) (3 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Alpro heeft per 100 ml 31 cal. Dus je krijgt per shake meer cal binnen en valt iets minder af. Maar ik ga liever voor 1kilo minder per 2-3wkn dan met wate r:)
Posted 1 year ago # -
Waarom probeer je het niet gewoon eerst met water? Iedereen is anders en heeft een andere smaak. Dus probeer het in ieder geval. Ik vind het met alleen water namelijk wel ontzettend lekker! En het zijn toch weer extra kcal.
Met de groenten kun je heerlijke dingen maken en heb je ook echt wat te kauwen naast de shakes, dus dat is zeker erg fijn!Posted 1 year ago # -
ik heb nu een shake geprobeert met water. Was best wel lekker, had dan ook de tropical. De lime is en blijft een straf.Ik ga nu voortaan mixen met water want de soya vind ik ook niet echt lekker.
Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.