Ik ben maandag begonnen met het eiwitten dieet en vroeg me af wanneer je in ketose komt?
Heb geen vieze smaak/geur en drink toch echt voldoende (1,6 - 2 ltr water)
Of hoeft dat niet perse?
Ketose
(7 posts) (3 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Zelf merkte ik het aan mn urine, die rook anders.
Maar ik heb ook geen vieze smaak/geur en val goed af, dus neem aan dat ik in ketose zit.
Posted 1 year ago # -
Hmm oke.. ik val ook goed af. Vanmorgen -3,5 kg en ik heb het idee dat het in de spiegel ookal iets te zien is.
Ga er dus vanuit dat ik ook in ketose zit...Posted 1 year ago # -
Hallo Susanne, je kan ketostix halen/bestellen bij je apotheek. Daarmee kan je meten of je in ketose zit. Maar staar je niet blind op het 'ín ketose' zijn. Je hoeft niet per deifinitie in ketose te zijn om af te vallen. Soms zit je in ketose maar val je niet af; als je bijv veel krachttraining doet, val je niet af altijd af in gewicht. Het kan zijn dat je geen "klachten" hebt omdat je veel drinkt. Zoals je zelf al aangeeft ben je al wat kwijt, en zie je al een beetje verschil in de belangrijkste weegschaal; de spiegel. Dus lekker doorzetten! Mag ik vragen van welk gewicht je komt? Het zou wel leuk zijn een linkje waarbij je ieders voortuitgang kan zien vind je ook niet?
Posted 1 year ago # -
Posted 1 year ago #
-
Ja precies! dat bijvoorbeeld verwerkt in een profiel... met bijv de lengte en leeftijd van een persoon, evt soort dagboekje voor de mensen die daar behoefte aan hebben..Maar gezien de huidige animo op dit moment....
Posted 1 year ago # -
Ja precies.. vindt het zo jammer dat er hier zo weinig mensen op het forum komen.. of in iedergeval reageren.
Het zou al leuk zijn als die banner/ticker onder je post als handtekening kan komen staan, net zoals op andere fora.
Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.