Ik ben nu zes dagen bezig, hiervoor heb ik een weekje Easyline genomen. Toen ik met het eiwitdieet begon, was ik al 1 kg afgevallen. Na twee dagen eiwitdieet was er weer een paar ons af, maar eergisteren kwam ik ineens drie ons aan. Gisteren bleef ik op hetzelfde gewicht en vandaag was er zelfs een pond bij. Niet erg motiverend want ik vind de shakes ook bepaald niet lekker (ik gebruik neutraal omdat ik niet goed tegen zoetstoffen kan). Ik volg het dieet behoorlijk strikt. De eerste twee dagen gebruikte ik magere melk, karnemelk of magere yoghurt, maar daarna ben ik het met water gaan gebruiken. Ik heb heel veel zin om er maar mee te stoppen.
Tineke
Ik word zwaarder!
(8 posts) (6 voices)-
Posted 2 months ago #
-
Beste Tineke,
je mag de shakes absoluut niet met melk aanlengen. Daar zitten suikers in zodat je niks afvalt. Je mag de shakes wel aanlengen met Apro soja rood. Dan smaakt de neutral whey ietjes beter. Je hebt nu dus in ieder geval al een paar dagen voor niks gelijnd. Lees het e-book eens aandachtig door welke je op deze site kunt downloaden.
Ik zou ook meteen met lijnzaad en zemelen beginnen. Drink ook voldoende water (2 liter) en je valt gegarandeerd af.
SuccesPosted 2 months ago # -
Dag Jennigje,
Ik heb twee dagen melk e.d. gebruikt, maar na jouw antwoord op mijn vraag over water bij de whey ben ik daarmee direct gestopt. Het gekke is dat ik juist daarna juist aankom. Dat heeft dan een lang effect! Lijnzaad en zemelen gebruik ik vanaf het begin en die twee liter water krijg ik ook binnen. Afijn, ik moet misschien gewoon wat geduldiger zijn. Die extra kilo's zijn er niet in 1 week aangekomen. Ik ga gewoon verder. Maar vanmorgen was de moed me wel even goed in de schoenen gezakt.
Dank voor je antwoord.Posted 2 months ago # -
Ook ik ben aangekomen. Ik heb alleen een pot aardbei whey gekocht, omdat ik het allemaal best duur vond. Ik dacht dat ik hiermee kon kijken of ik idd afval. En als het dan goed gaat ik alsnog een fase 1 pakket kon kopen. Maar... de resultaten zijn nu nog niet zo bemoedigend. En op minder kun je toch echt niet leven lijkt me.
Posted 2 months ago # -
Hoi Karin1974,
Volg je wel het ebook goed?? Als je het verkeerd gebruikt krijg je ook niet de juiste resultaten. En als je de producten goedkoper wilt hebben kijk dan eens bij body en fitshop. Bij mijn scheelde dat 10 euro op een bus nectar. Ik val ook niet veel af maar ik heb ook niet zoveel overgewicht en normaal val ik een pond per maand af nu een kg per week.
Wens je veel succes en adviseer je het ebook eens goed te lezen misschien dat hier de oplossing in staat gr bettyboopPosted 2 months ago # -
Dag Karin,
Inmiddels ben ik wel wat afgevallen hoor. Gewoon doorzetten. Ik gebruikte eerst alleen de naturel whey, maar dat is echt niet te drinken. Heb me over de smaakstoffen en nepsuiker heengezet en aardbeien en chocola besteld. Dat is veel te zoet, maar gemengd met naturel (half-om-half) gaat het prima. de shake smaakt in elk geval weer. dat maakte het voor mij makkelijker. ik woog 81 kg toen ik begon en nu, na ongeveer drie weken, ben ik 77,5. Als je al die succesverhalen hier leest, zou je denken dat het niet veel is, maar voor mij is het geweldig. Ik probeer al zo lang een paar kilo's kwijt te raken dat ik de moed bijna was verloren. Maar nu ik aan het dieet gewend ben, wil ik dit ook doorzetten. het kost geen moeite meer en ook een paar ons per week zet uiteindelijk zoden aan de dijk. Ik ga elke dag op de weegschaal staan en dat is misschien niet zo verstandig: soms is er ineens een kilo bij, dan schrik ik me rot. Maar de volgende dag is er dan meestal weer net iets meer dan die kilo af. Misschien had ik dan wel net volle darmen, of hield ik wat vocht vast. De moraal van het verhaal: volhouden joh! Het wordt makkelijker en uiteindelijk ga je echt wel afvallen! Doe het voor je gezondheid - ik ga door want ik wil met dit dieet de 70 kilo halen. Dan is mijn bmi weer goed en ik weet van vroeger dat ik me rond dat gewicht heel lekker voel.
Succes ermee!
TinekePosted 2 months ago # -
Klinkt goed Tineke, heel positief!
Ik val ook maar héél langzaam af, maar ik ben nu toch 18 kg kwijt sinds vorig jaar september/oktober ofzo. Soms is het natuurlijk wel eens frustrerend, maar ach:
SLAKKEN HALEN DE FINISH OOK!
Suc6 maar weer ;o)
Posted 2 months ago # -
ik ben nu vanaf 5 april bezig en ook bij mij gaat het erg langzaam nu. Maar de totale score die vind ik helemaal geweldig. ik wil 30 kg kwijt zit nu op 13.8 kg en ruim 60 cm al kwijt. Ben super tevreden.
Posted 2 months ago #
Reply
You must log in to post.