Ik heb in maart het een keertje gedaan en viel al snel 5 kilo af in de eerste 4 weken daarna nog 1 kilo maar daarna is het zo gebleven. Ik moet eigenlijk nog 20 kilo kwijt en wil nu voor 10 kilo gaan en dan 26 sept beginnen. eerst vakantie en dan twee bruiloften. Wie gaat er mee doen?
Ik wil wéér beginnen op 26 sept
(20 posts) (8 voices)-
Posted 9 months ago #
-
Mooie datum om te beginnen: Ik ben dan net terug van mn laatste vakantie...
Dus tot die tijd(nu ben ik gewoon 'bezig' met fase 3-4, onderhoud niet aankomen zeg maar) ga ik door zoals nu, maar ik ga met je mee op die maandag(tenminste ik begin dan al de 24ste!)Posted 9 months ago # -
Als je nog 1 dagje wacht dan doe ik met je mee de 25e. Ik heb namelijk zaterdag de 24 bruiloft van een vriendin en dan wil ik niet gaan miepen dat ik niets mag!
Posted 9 months ago # -
Hoeveel ben jij afgevallen in je 'shake tijd'?
Ik ben nu ook mijn best aan het doen om mijn gewicht zo te houden en shake ook nog wel eens!Posted 9 months ago # -
Ik ben 3 jr geleden begonnen met afvallen. Toen woog ik op mn zwaarst 130 kilo.
Ik ben toen door 'op te letten en callorieën tellen' afgevallen tot 103-105 kilo.Even de 'rust' erin, en toen ineens woog ik weer 118. Daar heb ik de shakes gepakt va april nu. 2 Keer op vakantie geweest(per keer weer 5 kilo minimaal aangekomen) en weeg momenteel 110-111 kilo.
Mijn zus is va april 'aan de slag gegaan' met de shakes en heeft na een maand of 2 eea aangepast(KH arm brood, wel fruit en 1 maaltijd gewoon zonder KH/KH arm) en is tot 2 wkn geleden 23 kilo afgevallen..........(vind ik wel HEEEL snel in 3 maanden)
Een vriendin is 25 kilo afgevallen va januari tot juni.....
We kunnen het !!!!
En ik wacht een dagje :)Posted 9 months ago # -
Ik woog 135 kilo zo'n 6 jaar geleden, met herbalife 20 kilo afgevallen. Toen ook door opletten (dieettiste) naar de 105 gegaan. Maar verder ging het niet. flink aan het sporten geslagen, met twee zwangerschappen weer 10 kilo eraan laten zitten, die elke keer na een jaar goed opletten (eigenlijk lijnen) weer weg waren. Nu stond ik stil en ben aan dit programma begonnen. Beviel me wel. Heb het alleen niet precies aan de fases gehouden en wil dat nu wel doen.
je hoort echte goede resultaten, jij hebt ook een goed succes verhaal!En inderdaad we gaan ervoor!
Posted 9 months ago # -
@Beppie1 Hahaha! Jij hangt hier ook nog steeds rond! ;-)
Het is alweer erg lang geleden dat ik op het forum was.
Ik moet er weer aan geloven. Voor de vakantie woog ik nog netjes 74 kilo, maar inmiddels zitten er weer 4 kilo meer aan.
Stomstomstom! Ik baal zo van mezelf. Had me heilig voorgenomen om "goed" te blijven eten maar viel al snel weer terug in mijn oude eetgewoontes. Zoooo dom!
En nu wil ik dus opnieuw beginnen met de shakes. Ik wil er 10 kilo vanaf hebben. Dat is de vorige keer ook gelukt, dus moet nu weer gaan lukken. Weet nog niet of ik die 10 weken precies volgende het boekje ga invullen. Denk erover om fase 1 drie weken te doen. Dat stukje vlees of vis 's avonds kan wel wachten...
26 sept. lijkt me een mooie datum. Zijn we net vóór de feestdagen klaar! Hahaha!Succes!
Posted 8 months ago # -
ik doe mee
Posted 7 months ago # -
Ik doe ook mee! Begin voor de 2e keer weer!
Posted 7 months ago # -
Enne? Is iedereen er klaar voor? Ik ben nu bezig om mijn weeklijst te maken. Wat ga ik hoe laat eten? Ik moet soms wat schuiven met de tijden, om het passend te krijgen. Echt iets voor mij: moet ik op 1400 uur een shake hebben, zit ik op mijn werk en de shakes staan thuis. Ik moet het me dus goed plannen.
Ben overigens van het mannelijke geslacht en weeg 97,5. Ik ben al 5 kilo kwijt in twee weken door 'er op te letten'. Vanaf morgen gaan we hardcore.
Posted 7 months ago # -
gaat-ie goed. Zit nu aan m'n eerste kauw-eten. twee tomaten, (gedroogde) rode ui en komkommer met een dressing van olijfolie met chili en azijn. De Chili-olijfolie geeft het een pittige smaak/bite.
Eerste shake was effe wennen (perzik). Gaat in 1 teug naar beneden. Hoop dat de shakes met melk in fase 3 wat 'steviger' zijn.
Hebben jullie nog een 'laatste avondmaal' gehad, gisteren? ;)
Posted 7 months ago # -
Hier gaat ie wel goed. Moest er eerst wel even weer in komen hoor. Maar ga er voor 100% voor! Ik kan het ik kan het ik kan het!!!
Heb verder geen moeite met de shakes. Maak ze meestal in de blender. Vind ik zelf het lekkerst...worden ze wat "voller" van.
Ben benieuwd hoe het met jullie gaat.
Posted 7 months ago # -
Hier gaat het top. Ik heb nu ook die repen binnen. Ik weet echter niet hoe ik hier mee moet omgaan. Neem ik die in plaats van een shake? Moet ik er vanaf blijven in fase 1?
Verder kom ik een eetmoment te kort. Zou wel een 7e shake willen Ik eet rond 1800 uur/1830 uur en ga rond middernacht naar bed. Dat is 6 uur. Mag je zomaar een 7e shake pakken rond 2100 uur? Of is het dan 'gewoon effe doorzetten'?
Posted 7 months ago # -
Ik heb de repen ook in fase 1 genomen (stond ook in het e-book; shakes/eiwitreep) en ik neem ze dan ipv een shake.
Je zou kunnen proberen, om de micellar casseine shake (avondshake) eerder te nemen, of de één na laatste shake in 2 keer.
Weet niet, hoeveel je weegt, maar als je je gewicht doet, x 1.5 gram eiwit, kan je een beetje berekenen, hoeveel gram eiwit je nodig hebt...(wat ik ook weleens doe, is een eitje koken, als ik erge trek heb)
Wil namelijk wel heel graag gewicht kwijt, maar geen honger hebben ;-)Benieuwd wat je gaat doen :-)
Sukses!
Posted 7 months ago # -
Ik denk dat ik de voorlaatste shake ga splitsen. Dan heb ik mijn maaltijd (warm of salade) met een halve shake en dan pak ik op 2100 uur de andere helft. Ik ben nu 95 kilo dus volgens jou formule moet ik 143 gram eiwit binnenkrijgen. Met 6 shakes zit ik op 150 gram dus dat komt redelijk in de buurt, toch.
Vandaag heb ik na het sprorten ipv een shake een reep genomen, samen met een kopje thee.
Posted 7 months ago # -
Keurig! Ben benieuwd, of je het nu makkelijker kan volhouden.
P.S. Weet niet welke repen je hebt, maar in de mijne zit 20 gram eiwit per reep.
Ik heb na het sporten ook meestal behoefte aan een knabbel reep.Sukses maar weer
Posted 7 months ago # -
Ja ik zou de micellar rond 21.00 nemen... ben je ook van je trek af... ik deed dat ook wel dat eitje koken. Of een flinke mok drinkbouillon, met daarna een flink glas water. Succes!
Posted 7 months ago # -
Probleem.
Woensdag ga ik een uur squashen en dat is vrij intensief. Ik heb nu moeite met het indelen van de dag. Ik heb het volgende schema bedacht:
0745 uur, shake, visoliecapsules en vitaminepillen
1000 uur, shake
1300 uur, salade met gesnipperd uitje en olie-azijn-mosterd-dressing
1600 uur, shake en 2 tomaten met zout en peper
1900 uur, salade van 0,5 komkommer en 2 tomaten
2045 uur, shake
2215 uur, reep
2400 uur, matrixshake.Het 6e eetmoment heb ik sowieso gesplitst. Ik eet rond 1800 uur en neem een shake rond 2100 uur (tijd tussen eetmoment 5 en eetmoment 6 voor het slapen gaan is anders te lang).
Ik vroeg mij af wat verstandig is: de 6 shakes wat meer te 'rekken' over de dag (om de 3 uur) of het normale schema vasthouden (dus om de 2/2,5 uur) en een extra eiwitmoment inbouwen na het sporten. Kan dat zomaar: een zevende eiwitboost tot je nemen? Ik wil dan een reep nemen.
Vervolgvraagje:
wat is beter: een shake voor het sporten en een reep erna of andersom (een reep voor het sporten en een shake erna)?Posted 7 months ago # -
Persoonlijk zou ik gewoon om de 2,5 uur je shake nemen, zeker die tussendemiddag ook. een shake vlak voor het sporten lijkt mij niet erg handig omdat het nog wel eens zwaar op de maag kan liggen, tijdens een intensieve training. Ik koos liever voor een flinke schep dextrose door mijn water als ik high impact training had. Als de training maar intensief genoeg is verbrandt je de suiker wel en hoef je niet bang te zijn om uit ketose te raken(als je daar überhaupt in zit ) Een reep kan gewoon ter vervanging van een shake. Een reep kan ter vervanging van een shake. Afhankelijk van aantal koolhydraten zou ik die op rustdagen eerder op de dag nemen ivm verbranding. Als je hem na een intensieve training wil nemen kan dat ook gerust, ongeacht aantal koolhydraten (wel eiwitreep, natuurlijk). Die paar koolhydraten kunnen zelfs een gunstigere werking op de opname van eiwitten hebben als je spieren leeg getraint zijn. Dus reep in geval voor of na training maakt niet uit. Veel succes!
Posted 7 months ago # -
Ik ben ook op 26 september begonnen maar niet precies volgens het E book.
Ik begin S'morgens met een shake rond 9 uur rond 11.30 een tussendoortje een of 2 eitjes of wat franse kaas dan om half 2 weer een shake en om 15.30 een tussendoortje wat schijfjes komkommer met kaas of bourg. vleessalade en om 17.30 eet ik 250 gram vis of kipfilee of rundvlees met flink wat groenten meestal wokken willof brocolie of wokgroenten met wat gamba's allemaal heel lekker want ik wil het wel vol kunnen houden.
Dan om 21 uur als ik trek heb een tussendoortje en om 23 uur de Matrix shake.
Ik eet GEEN KH GEEN FRUIT GEEN SUIKER en drink GEEN FRIS OOK GEEN LITE en uiteraard GEEN BIER OF ANDERE ALCOHOLISCHE DRANKEN wel s'morgens vitaminen en visolie gewoon van het kruitvat.
Ik ben 65 jaar oud geworden in dezember en toen gestopt met roken ik woog toen 125 kg en na 9 1/2 maand 135 kg dus er moet nodig iets aan gedaan worden het roken is voorbij en nu wil ik terug naar 100 kg of minder ik ga nu dit dieet volgen tot 12 dezember en dan gaan we een maandje op vakantie dus 11 weken nu en daarna weer opnieuw beginnen.
Ik hoop op 120 kilo na deze eerste fase en ik denk dat me dat wel zal lukken ik ben nl. de eerste week 6 kilo afgevallen en de tweede en derde week ieder 2 kilo dus er zijn er al 10 van de 15 af.Posted 7 months ago #
Reply
You must log in to post.