Beste lijners,
ik ben nu 14 kilo kwijt met dit dieet. Ben alleen iets te fanatiek geweest door van fase 4 terug naar fase 1 te gaan. De eerste fase 1 en 2 ben ik 10 kilo kwijt geraakt en nu in de tweede fase 1 en 2 slechts 4 kilo. De laatste week ben ik echter niets meer afgevallen terwijl ik nog geen 1x gezondigd heb.
Ik heb nu nog een paar dagen fase 2 voor de boeg. Ik hoop dat ik weer een beetje ga afvallen als ik in fase 3 zit maar ik reken er niet op. De eerste 10 kilo ben ik vooral in fase 1 en 2 kwijt geraakt. Ik wil nog graag 5 kilo afvallen voor de zomer en na de zomer wil ik nog heel graag 10 kilo. Dan ben ik nog niet slank maar dan begint het erop te lijken.
Iemand ervaring met dit "probleem" ?
Ik schiet volgens mij in de spaarstand, hoe kom ik eruit?
(6 posts) (5 voices)-
Posted 1 year ago #
-
gewoon doorzetten, de laatste kg zijn het zwaarst. s6
Posted 1 year ago # -
Inderdaad gewoon doorgaan en consequent eiwtten in blijven nemen, in mijn 2e week stond ik ook ineens stil en in de 3e week ging het weer als een speer. Mijn vrouw is een week later begonnen en staat nu in haar 3e week ook geheel stil, in een week nog geen ons afgevallen.
Posted 1 year ago # -
Ik zou ook gewoon doorgaan. De eerste kilo's gaan er vaak het makkelijkst af omdat die er het minst lang aanzitten. Ik heb altijd het idee dat je lichaam daarna aan het hardnekkige vet moet beginnen, haha. Je hebt kans dat je na een paar weken plotseling toch weer sneller gewicht gaat verliezen omdat je lichaam zich overgeeft aan het nieuwe regime. dat is althans mijn ervaring. Ik ben 6 jaar geleden 15 kilo afgevallen met het heller-programma (koolhydraatverslaafden dieet). In het begin vloog het er af, de eerste vijf kilo waren zo weg. Daarna stond ik ook regelmatig stil of viel weken lang maar kleine beetjes af. Maar dan viel ik daarna plotseling toch weer 2 kg af in een week. Je valt nog steeds af, dus dat is een goed teken! Succes.
Posted 1 year ago # -
Bedankt voor de steun. Ik zit nu aan het eind van fase2 maar ga morgen een paar dagen eerder dan gepland over naar fase3. Ik heb ook weinig energie de laatste weken. Even tot rust komen maar. Ik heb net weer een groot aantal bussen eiwit ingeslagen. En dat moet wel op natuurlijk.
Posted 1 year ago # -
Geen probleem Jennigje, doe het op je eigen manier.
Je bent al heel veel afgevallen en naar eigen zeggen ben je er nog niet.
Even een pauze kan ik me goed voorstellen, zorg er alleen voor dat je niet meer aankomt (Kijk daarbij niet op een kilo, want dat is vaak alleen maar vocht!). Even stilstaan is helemaal niet erg, je bent op de goede weg en denk er aan dat je tenminste 2 liter water per dag blijft drinken. Te weinig drinken kan ook een oorzaak zijn dat je niet meer afvalt. Zodra je je weer wat beter voelt gewoon weer vol frisse moed doorgaan en je zult zien dat je uiteindelijk het resultaat zult behalen welke je tot doel hebt gesteld.Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.