Mijn naam is Annet en ik weeg 140 kg. Ben al een jaar een poging aan het doen om af te vallen en ben totaal 10 kg afgevallen niet slecht maar als je weet wat ik er allemaal voor gedaan heb pff.
Mijn bloedsuikers waren erg aan het springen na mijn zwangerschapdiabetes ze komen nooit meer boven de 7 maar ik kan wel opeens een uurtje even heel hoog zitten wat ik dan goed voel doordat ik heel erg moe wordt.
Ik kreeg de tip van een collega om een eiwit dieet te gaan doen , ik googlen en jemig dr is veel te vinden. Ik vind het ingewikkeld om anders te koken dan de rest van mijn gezin dus er vielen al een aantal opties af. Eiwit shakes tja of ik dat vol kan houden en jemig vind ik dat wel lekker. Allemaal excuus truusen natuurlijk dus ik heb een bus eiwitten beteld. eerst maar eens kijken of ik het lekker vind. Tot mijn verbazing smaakte het prima en ben ik begonnen om mijn ontbijt de gaan shaken( nou ben ik een slechte ontbijter) en het is makkelijk. Ik heb dat 1 week gedaan en ik ben gewoon een kilo afgevallen. Dat was wel een hele grote motivatie om door te gaan. Heb het Ebook gedownload en ben gaan lezen. Dat ga ik doen, ik ga ervoor,maar ik weet ook dat je dit niet alleen kunt en het heerlijk is om op een forum met gelijkgestemden te "praten" en als je er even doorheen zit ergens kan lezen en je ziet dat je niet alleen bent.
Ik hoop dat ik op jullie kan rekenen jullie kunnen er in iedergeval op rekenen dat ik ga afvallen en er zeker voor jullie zal zijn.
Groeten Annet