hallo allemaal.
ik ben joke en 60 jaar,vanaf 30e heb ik al problemen met overgewicht,en vanzelf allerlei diƫten gevolgd,In het verleden heb ik ook ATKINS gedaan en had daar enorm veel profijt van.maar in de loop van de tijd ben ik weer in m'n oude eet en drink gewoontes vervallen.
toen de weegschaal weer boven de 100kg kwam,heb ik mezelf weer aangepakt en ben ik weer met ATKINS begonnen.Toen ik het artikel van dr.Frank las,dacht ik ja hier ga ik voor en heb me opgegeven,in een van de mails van dr.Frank gaf hij de tip om eiwit poeder bij BEINSHAPE te bestellen.ik heb me dus ook opgegeven bij BEINSHAPE en heb vandaag m'n eerste pakket eiwit poeder gekregen.en ga meteen beginnen om het volgens de regel te gaan beginnen.
vanmorgen stond de weegschaal op 96,60
groetjes Joke
ik ga er voor
(7 posts) (4 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Hallo Joke,
Ik ben ook 60 jaar en ben zo'n 2 weken gelden begonnen met met Whey Premium eiwitshakes afgewisseld met het Dr Frank dieet.
Doordat ik momenteel niet erg mobiel ben, gaat het afvallen bij mij best langzaam; zo'n pond per week. Dus het is echt een combinatie bewegen en minder eten en drinken, veel drinken.
Het hongergevoel en de lekkere trek zijn door de shakes helemaal verdwenen.
Veel succes, Youri
YouriPosted 2 years ago # -
Heel veel succes Joke!
Posted 2 years ago # -
hallo Youri,het gaat bij mij heel snel[2 kilo in 2dagen]ik doe FASE 1 en eet daar bij tot nu toe savonds groente en vlees,vanavond ga ik aan de zalm met sperziebonen hier eet ik maar 2 ons van.van de goede groenten eten wij heel veel[ja mijn man doet ook mee en gaat ook goed]hij heeft een zittend beroep en ik zit ook veel omdat ik bezig ben met figuurtjes maken voor op de kerst taarten.ik doe dat als hobby,mijn dochter bakt de taarten en dan bekleden we ze en ik versier ze.ik heb daar geen moeite mee want ik hou niet van zoet maar als ik zin heb in een paar eieren eet ik dat ook met ham bv heerlijk tussen de middag,of om 4uur smiddags een stukje oude kaas bij de thee heerlijk.waar ik in zondig is 10 gram bittere chocola 76 procent.Ik voeg twee smaken samen bv aardbeien met naturel en doe dat in de blender met 200cc water klop dat op en zet het in de koelkast als ik het ga gebruiken klop ik het nog even op,heerlijk vind ik het dan.honger heb ik ook niet eerder pf alweer een shake,maar ik neem ze wel.
aan beweging doe ik sinds van de week een kwartier mee met NEDERLAND IN BEWEGING.ging in het begin moeilijk maar ging vanmorgen een stuk beter [ik heb een hekel aan sporten]als ik het zo terug lees spring ik wel van de hak op de tak.Ik wens je veel succes.groeten JokePosted 2 years ago # -
Joke, leuk om te lezen juist!
Aardbei en naturel bij elkaar voor een lekkere smaak is een goede tip! Er zijn mensen die het anders te zoet vinden.Posted 2 years ago # -
Ik ben deze week begonnen aan de vanille smaak en die bevalt beter als de aardbeien maar dat zal wel persoonlijk zijn. Verder vind ik het goed vol te houden ik wil er nog een ongeveer 5kg af en dan ben ik tevreden dus dat moet te doen zijn. Ik vind alleen als je een dag wat minder water drinkt krijg ik last van hoofdpijn zijn er meer mensen die daar last van hebben of ben ik de enigste.
Posted 2 years ago # -
IK HEB GISTER DE PAKKETTEN VOOR MIJN DOCHTER EN MIJ BINNEN GEKREGEN. IK WAS ERG BENIEUWD HOE DE REPEN [COCONUT]ZOUDEN SMAKEN.WE VINDEN ZE MIERZOET IK KREEG HEM NIET OP IK LUST
ECHT GEEN ZOET.IS ER EEN MOGELIJKHEID DAT IK DE 3 RESTERENDE DOZEN RUIL.
INMIDDELS STAAT DE WEEGSCHAAL OP 95 KILO EN IK BEN DAAR HEEL BLIJ MEE.
GROETJES JOKE(Joke, vragen over ruilen etc. graag via eiwitpoeder.nl)
Posted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.