Hallo allemaal!
Ik ben nieuw hier, ben vorige week vol enthousiasme en goede moed begonnen. Ik had al een berichtje gepost maar me nog helemaal niet voorgesteld dus vandaar nog even een berichtje. Ik ben een student en moet 6 kilo kwijt. Ben nu bijna 1 week bezig en kan nog niet echt verschil zien maar ik ging gisteren al even stiekem op de weegschaal staan en zag toch - 1.5 kilo.. Maar tot nu toe is het me niet gelukt om heel erg streng het dieet te volgen, heb vaak geen tijd om te shaken als ik de hele dag heen en weer aan het rennen ben. Dan neem ik een reep en gisteren bijv 30gr walnoten genomen. Zondag ook al een blokje kaas gezondigd! Ik sport ook vrij veel, train 6x per week 1 a 2 uur per dag en dat gaat nu nog erg goed.
Denken jullie dat het erg is als ik het dieet iets minder streng volg? Zo af en toe bijvoorbeeld wat nootjes, kaas of bijv een tonijnsalade als ik een dinertje heb waar ik niet onderuit kom? Het hoeft voor mij niet zo heel snel te gaan, maar ik zou het zonde vinden als ik helemaal niet meer afval. Daar zijn de shakes me te duur voor!
Als ik een fase 2 volg, zal het me dan lukken om nog 6 kilo af te vallen?
Ik hoop dat jullie me aan wat tips en truuks kunnen helpen!
Vriendelijke groeten Max