Vandaag begin ik met fase 3, nadat ik na 1,5 week fase 2 1 kilo aangekomen ben, ipv afgevallen. Fase 1 heb ik bijna 3,5 week gedaan, en toen vloog het eraf, -8 kilo. Misschien heb ik daar te lang in gezeten. Heb ook af en toe als ik moest sporten de laatste week in die fase wel vlees gegeten, vandaar 1,5 week fase 2. Hopelijk gaat mijn lijf nu weer lekker vet verbranden!
Hopelijk gaat deze fase weer werken voor me!
(13 posts) (4 voices)-
Posted 1 year ago #
-
succes met fase 3 en hou ons op de hoogte. Ik begin maandag met fase 2, heb nu bijna 3 weken fase 1 gedaan en 7 kilo kwijt. zie er wel een beetje tegenop omdat je veel leest over toch aankomen in een andere fase of stilstaan. Ben al wel heel blij dat er 7 kilo af is. Wil er nog graag 5 af.
Posted 1 year ago # -
Gelukkig, het begint weer! Na fase 1 stond ik op -8 kilo (78.0). In fase 2 kwam ik 2 kilo aan, weer tot 80, en vandaag weer 79.0! Doe sinds zaterdag fase 3. Gaat niet zo snel als fase 1, maar is misschien maar beter ook.
Posted 1 year ago # -
Ow wat goed Eline! Wat was bij jou nu het probleem?
Posted 1 year ago # -
Ik heb werkelijk geen idee! Bij mijn lijf weet je het maar nooit. ;)
Posted 1 year ago # -
Hoera, 78.5! Ben weer bijna bij de 78.0 waar ik 2 weken geleden was :). Ik weet niet wat het was met mij en fase 2, maar fase 3 gaat prima. Denk toch te lang fase 1 gedaan en al in spaarstand ofzo.
Posted 1 year ago # -
Fijn dat je gewicht nu weer zakt. Toch vreemd hoe het bij jou gaat. Misschien inderdaad toch die spaarstand???? Hopelijk blijft het nu weer goed gaan.
Posted 1 year ago # -
Zit nu al een week tussen de 77 en 78, vrij stabiel eigenlijk. Ben sinds zaterdag met fase 4 bezig, en twijfel of ik hierna nog weer terug ga naar fase 1.
Posted 1 year ago # -
@eline knap hoor. Misschien fase 5 proberen kom je wel aan kun je altijd nog terug naar fase 1. Je kunt beter langzaam afvallen zodat het er ook afblijft. Succes.
Ben zelf nu 8 kilo kwijt. Heb fase 1 voor 3 weken gedaan, fase 2 voor 2 weken en zit nu in de 1e week van fase 3. Ben elke keer iets afgevallen. de eerste weken ging het hardst. De laatse 3 weken en paar ons tot 1 kilo. Heb net nieuwe bestelling binnen.
wil nog wel even doorgaan nog 2 tot 5 kilo.Posted 1 year ago # -
Eline, hoe gaat het? En wat heb je besloten wat betreft de fases?
Posted 1 year ago # -
Het gaat goed met me. Woensdag 2e gesprek gehad voor mijn eerste baan, en aangenomen! Maandag meteen eerste opdracht! Ik zit kwa gewicht nu op 76.5, en ben dus 9.5 kilo kwijt. (in totaal nu 75.5, dus over een pond gehalveerd haha) Maandag begin ik aan fase 5. Ik denk niet dat ik nog terug ga naar fase 1, denk dat ik de laatste 3 kilo ofzo met mijn hardlopen en gewoon netjes eten er ook wel af ga krijgen. Ik wil met mijn rare lijf toch erg oppassen dat ik mijn stofwisseling niet om zeep breng.
Posted 1 year ago # -
Ben trouwens echt niet altijd netjes met eten. Heb in fase 3-4 echt slecht gegeten, chips, wijn (leuk die feestdagen). Toen ik weer netjes ging doen was ik het extra gewicht ook meteen weer kwijt gelukkig. Ieder lichaam werkt anders, dat is duidelijk.
Posted 1 year ago # -
@eline, Gefeliciteerd met je baan en knap hoor bijna 10 kilo is toch perfect, hoef je niet meer mee te dragen. Ja we willen toch ook weer 'gewoon'aan het eten komen. Ik denk wel dat je bewust met eten bezig bent (geweest). Als ik in de stad een broodje wil eten kies ik toch een donkerbruine met iets van ei of rosbief of kaas erop.
jouw doel is nu bijna bereikt, die laatste kilo's lukt je ook nog. Succes!!!Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.