Hallo lijners,
ik ben nu bijna 4 weken bezig en omdat ik 30 kilo kwijt wil doorloop ik alle fases netjes in 2 weken om daarna weer opnieuw te beginnen.
Ik ben nu 9 kilo lichter en heb niet 1x gesmokkeld. IK zou graag in fase 3,4 en 5 nog 6 kilo kwijt raken. Ik vraag me alleen af of dat haalbaar is. Ik hoor dat het bij de meeste mensen in deze fases een stuk langzamer gaat. Ik zou graag wat resultaten horen zodat ik mijn eigen resultaten een beetje kan vergelijken en kan gaan uitrekenen waar ik voor de zomer ongeveer sta. Ik heb nu al weer eiwit besteld voor de volgende 10 weken. Nog nooit zo'n super dieet gevolgd!
hoeveel kilo in fase 3, 4 en 5 ????
(5 posts) (3 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Lekker hoor Jennigje!
Ik val in iedere fase ongeveer hetzelfde af, ca een halve kilo per week. Ik denk wel dat het van persoon tot persoon erg zal verschillen.
Posted 2 years ago # -
Bedankt Elfje39. Dan is de 12 kilo aan het eind van de 10 weken dus makkelijk haalbaar voor mij.
Hopelijk gaat het bij de volgende 10 weken dan ook nog goed.Posted 2 years ago # -
heel erg veel succes..hoop dat het bij mij ook zo door blijft gaan...
Posted 2 years ago # -
En al zal het heel af en toe iets minder gaan Jennigje... Zet je schrap, het is toch de battle van de langste adem!
Posted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.