Ik wil graag 25 kilo afvallen en heb net het pakket besteld. Nu ben ik van plan om fase 1 vier weken vol te houden. Is het dan ook verstandig om fase 2 en verder ook langer aan te houden?
Hoe lang mag fase 2
(6 posts) (4 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Ben heel benieuwd naar het antwoord. Ik heb net het pakket binnengekregen en wil toch zeker 20 kg afvallen...
Posted 2 years ago # -
Je kan fase 2 ook langer aanhouden, je moet alleen even opletten of je op een gegeven moment niet in de spaarstand schiet.
Posted 2 years ago # -
Ik begrijp dus dat het beter is om gewoon het programma te volgen? Ik heb Fase 1 de luxe gekocht (en binnengekregen), dus is het misschien beter om daarna losse producten te kopen en gewoon de hele riedel volgen zoals het aanbevolen wordt(is neem ik aan niet voor niets zo bedacht).
Posted 2 years ago # -
Ik denk dat iets wordt bedacht dat als een 'raamwerk' is te gebruiken voor "de meeste mensen" en dat daarbinnen ruimte is voor individuele behoeftes en aanpassingen.
Maar dat complete Fase 1 pakket zal idd zo zijn gemaakt dat het voldoende is voor 10 weken volgens standaard gebruik.
(heb geen idee, ik koop alle producten van het begin af aan los. ik houd me ook totaal niet vast aan die 10 weken, vandaar)Volg het programma, maar volg vooral ook je eigen lichaam. Ieder mens is anders en heeft ook een andere verbranding. Voor de 1 zal het genoeg zijn om fase 1 twee weken te doen, de ander zal fase 1 liever 4 weken doen. Begin bij het begin en kijk gaandeweg waar je uitkomt!
Posted 2 years ago # -
Toen ik het hele pakket voor 10 weken binnen kreeg,dacht ik ook ik ga de eerste fase 4 weken volhouden.Na 1 week en min 6 kilo dacht ik dat nog steeds,want dat ging ff snel zeg,maar de tweede week merkte ik al aan mijn lichaam dat ie in de spaarstand stond,ik viel de tweede week 1,3 kilo af.En ik ben nu in mijn derde week bezig en gewoon naar fase 2 gegaan,en ik moet zeggen mijn lichaam reageert hier weer goed op,ik weet nog niet de hoeveelheid in kilos, want ik ga (BEWUST) maar 1 keer per week op de weegschaal staan,want die beheersing moet ik mijzelf ook opleggen omdat ik hiervoor elke avond en ochtend op dat ding ging staan.
Dus ook mijn advies is: luister naar je lichaam,en wees er van bewust dat de eerste weken heel goed gaan,maar dat het wel de bedoeling is het 10 weken vol te houden.Allemaal veel succes.
ps in mijn hoofd heb ik uit het e book geprent: no one said it would be easy.
Posted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.