Hallo
Ik ben Hendrikje,en ik ga morgrn beginnen met het eiwit dieet.
Heb dit 2 jaar geleden ook succesvol gedaan,maar was weer wat aangekomen.
Ik ga nu richting de overgang en wil weer naar een gezond gewicht.
Ik ben in die 2 jaar niet weer zoveel aangekomen,als dat ik toen woog.Maar voel me nu niet prettig in mijn lijf.Morgen op de weegschaal en dan aan we los.
Heb me afgelopen week wel mentaal voorbereid.
We gaan er voor.........................
Hendrikje48
(8 posts) (4 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Hoi Hendrikje!
Alvast heel veel succes!
Ik vroeg me af of het moeilijk was om op gewicht te blijven toen je twee jaar geleden dit dieet voor de eerste keer deed? Kwam het er gauw weer aan of viel dat wel mee?Heel veel succes in ieder geval!
Groetjes,
Lieke
Posted 1 year ago # -
Hoi Lieke
Het was niet moeilijk om op gewicht te blijven,ik kon alles eten en groeide niet.
Zelfs id vakantie kwam ik niet aan.Maar ik lette wel op.
Bleef wel 3x pwk sporten.Daar kwam de klad een beetje in en toen kwam ik weer aan.
Nu zit mijn eerste dag er op,en ik voel me erg goed.Groetjes
HendrikjePosted 1 year ago # -
Even een kort verslagje .Het gaat super..................
Ik voel me fit en heb volop energie,en was vanmorgen al 1.6 kg kwijt.
Neem voor de moeilijke momenten geeb shake maar een lowcarb bar,en dit is goed te doen.Posted 1 year ago # -
Geeft het dan niet wanneer je extra zo'n lowcarb bar neemt? Ik wil het dieet graag op een strikte manier doen en hou me aan het aanbevolen dieet. Wel eet ik tomaatje, paprika en komkommer tussendoor, maar die staan op de lijst "onbeperkt toegestaan".
Posted 1 year ago # -
Je moet die lowcarb bar ook niet extra nemen, maar in plaats van een shake (max. 1 bar per dag)
Posted 1 year ago # -
Na 1 week.....................
Na 1 week 3,5 kg kwijt Voelt Super.Geen honger gehad,best wel moeilijke momenten.
Ik mis best mijn fruit s`morgens en mijn Yoghurt voor het slapen.
Maar dat kmt allemaal weer.Even doorbijten.
Wat last van mijn stoelgang gehad,maar na wat lijnzaad ging het weer beter.Vol goede moed de 2e week in.
Posted 1 year ago # -
Yeeaah!!!!!!! Way did go!!!! Of moet ik zeggen Whey did go?
Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.