Hallo Yvonne,
Appels tegen verzuring?? Wie adviseerde dàt dan...? Appels zijn voornamelijk suikerbommetjes... (ik check in geval van twijfel/zwakheid altijd de Atkins tabellen, maar daar mag je appels zelfs pas in de láátste fase eten. Eerst liever bosbessen, bramen en aardbeien, maar ook in héle kleine hoeveelheden)
Die Revolutions shakes zou ik persoonlijk zeker niet gebruiken in de 1e fase. Ze bevatten ruim 4 gr. Koolhydraten per shake, dat 'maal 6' is echt héél veel. Misschien in fase 3, maar eerder niet hoor :-S In de Nectar shakes zitten geen koolhydraten en in de Whey Premium ook niet. 's Avonds voor het slapen gaan neem je dan een Matrix shake, die vult heel goed en geeft gedurende de hele nacht langzaam eiwit af aan je lichaam. (die andere shake voor 's nachts "Casein Premium" kan ik persoonlijk niet aanbevelen, omdat ik hem zelf tè smerig vind...)
Ik heb in fase 1 nooit honger gehad (in de andere fases trouwens ook niet). Groenten uit klasse 1 mag je de hele dag knagen, dus geen reden honger te lijden!
Je houdt niet zo van groenten zeg je, kijk eens bij het topic "fase 1 groente tips en trix" en het topic "voedingsmiddelen die het leven leuker maken", daar kan je vast veel inspiratie opdoen. Ook voor groentesoepjes (gepureerd en daardoor gebonden), voor veel mensen een manier om toch groente binnen te krijgen omdat ze het dan wèl lusten. En lekker, want je kan een flinke pan maken, zodat je af en toe gewoon een kopje soep kan nemen als je je flauw voelt en bang bent voor honger.
Plateauvorming komt bij ieder dieet voor. Ik heb ook net twee weken totaal stil gestaan, hééééél demotiverend ja. Maar de kunst is om juist dan vol te houden. Ik val sinds een paar dagen eindelijk weer kleine beetjes af, maar doe jezelf een lol en denk in ONSJES, niet in KILO'S.
Nou, lees het e-book door en snuffel eens verder rond op het forum, dan kan je veel antwoorden vinden! Zo niet, dan vraag je het gewoon weer ff!
Suc6.