Ik ben nog niet begonnen maar zou dit dieet wel willen doen. Vraag: welke smaken zijn het minst zoet? Want de shakes die ik ken zijn brrr zo zoet, dat ik bang ben daarop af te knappen....
help, ik hou niet van zoete shakes
(6 posts) (6 voices)-
Posted 10 months ago #
-
Je kan een probeerdoos aanschaffen met alle smaken dan kan je ze allemaal uitproberen. Persoonlijk vind ik de Tropical Swirl Flavor wel erg zoet. De Lime daarintegen heeft een frisse smaak en is niet erg zoet. Die is erg lekker vind ik zelf.
Posted 10 months ago # -
Hallo,
Als je niet van te zoete smaken houdt, dan kun je het beste naast een pot met smaak er een pot naturel bijnemen.
Deze kun je dan zo gebruiken als ik hieronder heb aangegeven.
Beste combinatie in volgorde:
- 1x Schepje Whey met smaak
- 1x Schepje Whey naturel
- 1x Schepje Whey met smaakDe naturel proef je hierdoor niet meer en de zoete smaak is wat milder.
Posted 8 months ago # -
Ik ben zelf wel van de zoetere shakes, maar de lime is lekker fris, mss meer je smaak, of zoals hierboven al geschreven is, mengen met naturel.
Posted 7 months ago # -
Ik start morgen weer na een hele lange tijd.
Persoonlijk ben ik ook niet zo van de zoete shakes. Ik gebruik daarom de naturel of chocolade en doe daar een schep oploskoffie bij. Smaakt goed!Posted 2 months ago # -
Ook ik ben niet van zoet..
Ik gebruik half de smaak banaan/aarbei en de andere helft heb ik de cocos variant.
Klinkt als een rare combi maar is gewoon prima te doen..Posted 1 month ago #
Reply
You must log in to post.