Ik heb mijn 12 kilo gehaald!!!
Ik vergat het alleen steeds te vertellen. Het is mij meer dan meegevallen. Ik blijf in de 3 a 4 shakes per dag zitten of vervang een shake door een proteínereep.
Heerlijk om te weten wat je moet/mag/kan eten.
De cashewnoten bewaar ik voor het weekend een tractatie. Als 4e maaltijd neem 150gr kwark met een maatschep eiwitpoeder er door heen.
Nu voor mij een sport om op deze 80kg te blijven en niet veel meer af te vallen omdat ik op 10-09-2010 ga trouwen en al kleding heb gekocht die al ingenomen moeten worden. Het eraf houden dat is niet moeilijk!!
Heerlijk om anders te denken,te eten en zo ook te leven. Nooit gedacht zonder saus (mayo)te kunnen want dat was héél erg bij mij en ook als ik uit ga verdient spa en coca cola meer geld aan mij drank... ik mis het niet.
Ik roep nu al met mijn grote mond dat ik op mijn trouwdag ga zondigen door een stukje hazelnootslagroomtaart te eten en bij het diner een heerlijke glas zoete wijn te nemen en een dessert. Maar ik twijfel nu al en denk aan de komende dagen dat ik dan moe en opgeblazen voel. En het is pas over 7 mnd.
Op dit moment zit ik verrukkelijk in mijn vel heb mijn fitnessschema net aangepast en ga er morgen mee van start.
Bedankt iedereen voor jullie verhalen en ook jij nog steeds bedankt Mitchell!!! Weet wat voor goede dingen je hebt aangericht bij mensen.
Gehaald!!!
(10 posts) (10 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Van harte gefeliciteerd! Wat een goede prestatie!
12 kilo!!
En dan nu het vragenvuur: Hoe lang heb je erover gedaan? Hoe lang heb je fase 1 gedaan? Heb je vaak gesmokkeld of helemaal niet? Heb je nog tips? Hoe heb je gesport erbij en wat heb je nu aangepast in je fitness-schema? Is kwark met eiwitpoeder lekker? Doe je dat met de mixer of gewoon roeren?Ik ben nu bezig met fase 2. Heb fase 1 4 weken gedaan en ben nu in totaal 6 a 7 kilo kwijt. Ik wil er ook nog graag 6 a 7 kilo af, dus komt ook neer op zo'n 12 kilo. Dus ben erg benieuwd naar je hele verhaal!
Veel plezier gewenst op jullie bruiloft!!
Posted 2 years ago # -
wauw! Wat goed! Wat een leuk verhaal om te lezen!
heel veel plezier met je bruiloft en geniet ervan!!!
Posted 2 years ago # -
Super!! Gefeliciteerd! En..hou vol ook naar jouw bruiloft!
Posted 2 years ago # -
van harte!! heel erg leuk voor je, geniet er maar lekker van!
Posted 2 years ago # -
Hartelijk gefeliciteerd! Fantastisch resultaat!
Posted 2 years ago # -
Gefeliciteerd Natasja hou vol. Je zult een prachtige bruid zijn.
Posted 2 years ago # -
Gefeliciteerd, goed gedaan!
Posted 2 years ago # -
Natasja: Gefeliciteerd!
12 kilo is heel mooie prestatie.
Posted 2 years ago # -
jeetje...wat goed. Hier mag je echt trots op zijn...Hoe lang heb je erover gedaan???
Posted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.