Mag je feta kaas of mozzarella in fase 1?? Of echt alleen maar groenten?
Feta kaas
(7 posts) (2 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Hmm nee dacht t niet in verband met vet...Dr.Frank gebruikt wel dat soort kazen. Tipje..:Hütenkäse op smaak maken met verse bieslook..
Posted 1 year ago # -
ah oke.. hütenkäse mag dus wel... ook prima!!
Posted 1 year ago # -
Hij staat niet op de lijst maar er zit praktisch niks in. Het is een beetje te vergelijken met magere kwark. Dus qua voedingswaarden zou het geen probleem moeten zijn...
Posted 1 year ago # -
Zijn er nog meer producten die je wel mag maar niet op de lijst staan van acceptabel??
Soms snak ik naar wat hartigs te snacken.. maar dan wel verantwoord. Als ik die dag al een eiwit/proteïne reep gehad heb, dan kan dat al niet meer...(en is ook niet hartig)
Posted 1 year ago # -
Ehm die heb ik nog niet echt ontdekt, wat ik wel eens doe is twee bekers boullion drinken of een plakje kaas(die staat beslist niet op de lijst, maar ja wat is één plakje als je verder consequent bent). Ik merk dat het bij mij ook gewoon het gevoel is van iets zouts, en dat het dan wel goed is. Heb je die recepten al eens bekeken? Ik had daar een ovenschotel van groenten geplaatst. Ik gebruik veel kruiden dus dan is die hartige trek van mij snel weg. Nog makkelijker gooi alle groente die je hebt in een pannetje water; bouillionblokje erin en klaar. Ik zit nu in de tweede fase en dat is toch al een stuk makkelijker. Vanavond bijv een salade met tonijn gemaakt.
Of tomaatjes door de helft, beetje vruchtvlees eruit halen beetje oregano of bassilicum ,een theelepel Hütenkäse erin en half uurtje in de oven. Dat zelfde is ook lekker met courgette. Die eerste fase is even bikkelen maar ook zo voorbij...Volhouden dus!Posted 1 year ago # -
Ja ik hou het wel vol hoor.... ik heb inderdaad de maaltijden tips en trix gelezen en uitgeprint.
Heb inmiddels de bloemkool en de tomatensoep gemaakt. Heerlijk! Vandaag ga ik Thaise wokgroenten maken. (met een eetlepel soja saus erbij )Heb gisteren cottage cheese gekocht (vergeleken met de huttenkase die in de winkel ernaast stond) en die was zelfs nog gezonder! (minder kh en vet) die heb ik gisteren genenomen met een stengel bleekselderij. Oke niet hartig, maar wel even het idee hebben om toch wat te snacken en niet iets wat in de weekmenu's staat.
Ik kan niet wachten tot ik vis erbij kan gaan eten... ben een echte viseter!
Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.