Hallo,
Ik zit in fase 4 op het eind ben al met al 6,5 kg afgevallen.Maar nu schiet het niks meer op.
Mag je nu ook weer een week of 2 fase 1 gaan doen of moet je daar een hele tijd mee wachten,om nog wat kilo´s kwijt te raken?
Gr.sjugabeeb
fase 1 opnieuw.
(4 posts) (3 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Hoi Sjuga,
Je kunt zonder problemen weer met fase 1 beginnen als je klaar bent met de gehele 10 weken. Als het goed is heb je de laatste weken weer wat koolhydraten gegeten, en het is alleen maar goed als die 6,5 kilo er blijvend af is!
Posted 2 years ago # -
Een goedemorgen allemaal,hoe vergaat het jullie?
Ik hoor eigenlijk in fase 5 te zitten maar kwam er achter dat dat nog net iets te veel is voor mij. Ik bleef of staan op het gewicht of kwam iets bij. Ik ben weer terug gegaan naar fase 4. Ben wel op dit moment 11 kilo kwijt er MOET er nog 1 af maar liefst nog 4 en dan volhouden. Deze fase is wel MIJN fase. Ik voel me goed heb geen honger maar wil toch van die ene shake af. Ik las dat extra kwark,kipfilet (beleg) of andere eiwitrijke maaltijden dus goede vervangers zijn. Maar het is zoveel!!?
En waar al voor gewaarschuwd is, is dat je de neiging hebt tussendoor wat anders te eten dan de 6x per dag ff weer scherp blijven en disciplinair.
Admin nog steeds bedankt tot nu toe je bent top!Groetjes van mij weer Natasja
Posted 2 years ago # -
Bedankt voor je compliment en enthousiasme! Als je nog vragen hebt dan horen wij het natuurlijk graag. Minimaal eens in de week probeer ik alles te beantwoorden.
Posted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.