Hallo,
Ik ben gister begonnen met t dieet. Merk echter dat de 6de shake 's avonds voor t slapen gaan me echt niet lukt. Heb nu als alternatief 5 shakes maar dan wel met de goede hoeveelheid eiwitten. Is dit een optie? Of is die avond shake erg belangrijk voor t behoud van je spieren?
En is t echt nodig om Matrix shake te gebruiken of kan ik ook de wey premium nemen?
Fase 1: 6 shakes te veel
(5 posts) (4 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Beste Annemiek,
ik ben 3 weken geleden begonnen. De eerste week had ik zoiets als Promed. Van die kant en klare zakjes met iets wat een beetje op eten leek. 's Morgens deden al mijn spieren echt pijn. Ik slikte al extra magnesium voor de spieren. Ik at toen 5x per dag een eiwit-maaltijd en niks voor 's avonds. Toen ben ik overgestapt op het eiwitdieet van deze site en weg was mijn pijn. Ik heb het verschil duidelijk gevoeld. Ik zou die laatste shake dus zeker nemen. Minder spieren aan het eind van het dieet en je komt weer sneller aan.
Posted 2 years ago # -
en als je die laatste shake neemt heb je een verminderd honger gevoel. Dus zeker doen. Ik heb er in ieder geval wel baadt bij.
Posted 2 years ago # -
Hi Jennigje en Anne,
Jullie hebben me overtuigd en ik heb direct gister een pak Matrix gekocht voor mijn "slaapmutsje" en vol goede moed de tweede week in!
Posted 2 years ago # -
Goed dat je de Matrix hebt besteld, want die bevat een andere eiwit-samenstelling, waardoor 'ie de hele nacht gedoseerd eiwit afgeeft aan je spieren. Da's het verschil met de gewone whey.
Posted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.