hoi in ben joyce ,het lijkt mij weer goed als ik weer gaat lijnen, ik heb ooit sonja bakker gedaan maar de kilo's zitten er weer aan en ik hoop dat het mij gaat lukken.
Even voorstellen hoor
(3 posts) (3 voices)-
Posted 2 years ago #
-
Ik hoop het ook Joyce! ;-) Als je hulp nodig hebt kun je altijd op het forum terecht!
Posted 2 years ago # -
Hallo,
Ik ben Marloes 30 jaar. Ik ben 9 jaar geleden van 135 kg naar 82 kg gegaan. Daarna ben ik 6 jaar geleden tijdens mijn zwangerschap 6 kg aangekomen, die was er ook meteen weer af. Toen in de loop van de jaren 15 kg aangekomen. Deze zijn er het voorjaar van 2006 afgegaan met als afsluiting een borstverkleining. Het jaar erna helaas 25 kg aangekomen en dat MOET er nu af!!! Ik kan me slecht bewegen omdat ik fibromyalgie heb in combinatie met een zware baan als groepsleerkracht in het s.o. en weer studeer(ben vaak doodop aan het eind van de dag) en daarnaast nu ook hielspoor heb aan beide voeten.
Ik hoop dat dit mijn duw in de rug is. Ik moet nu vooral de eerste weken veel resultaat zien, anders raak ik zo ongelooflijk gedemotiveerd.Jullie verhalen zijn veelbelovend. Ik ga morgen beginnen! (heb net een uur geleden het pakket binnen gekregen)
Marloes
Posted 2 years ago #
Reply
You must log in to post.