Hoi mede afvallers,
Ik dacht, laat ik ook even mijn ervaringen hier delen.
Ik heb het e book gedownload het hou dat als richtlijn.
ik wil er in totaal 12 kg af hebben. En ben al op de helft! na 3 en een halve week!
Ik zit nu voor de 2e week in fase 2, fase 1 heb ik 2 weken gedaan.
ik weeg mij 1 keer per week, dat vind ik zelf persoonlijk het beste, anders zit ik mezelf maar gek te maken, als ik dat vaker doe.
(zo of ma mag ik weer wegen van mezelf)
Na de 1e week viel ik 4! kg af, de 2e week stond ik stil (vond ik niet zo raar na dat enorme resultaat van de week eerder)
na de 3e week was er 2,5 kg af.
En geen honger! Geen moeilijke recepten klaarmaken, gewoon de shakes op tijd nemen en veel groente eten.
Het bevalt mij erg goed, de shakes met water vind ik goed te doen.
´s morgens neem ik de 2 omega 3 capsules en het multvit. tabl en nog een calcium tabl. en ik doe lijnzaad en zemelen in mijn shake voor de stoelgang.
vor de lunch neem ik een halve komkommer en wat snoep tomaatjes
of ik snij wat tomaten, doe ze in een schaal met wat olijfolie en tijm erover onder de grill en eet dat met sla
of ik maak een roerbak schotel met verschillende soorten groente zoals courgette, paprika, ui, champignon, tauge, augbergine in olijfolie
en als dat geroerbakt is meng ik het met sla en verse kruiden zoals rozemarijn, tijm, basilicum, of peterselie
wat ik daarvoor vers in potjes buiten heb staan.
de repen eet ik slechts 2 x per week, en bewaar ik voor als ik de deur uitmoet.
de shakes maak ik tevoren klaar, doe ik een koeltas met diepvrieselementen.
daar doe ik dan ook mijn groenten in zoals snoeptomaatjes en komkommer zodat het allemaal lekker koud blijft.
Diner
Veel groenten, ik ben vegetarier en eet geen vlees, wel vis. Dus nu ik in fase 2 zit, eet ik elke dag vis.
en nu het aspergeseizoen weer is begonnen, 2 x per week asperges ! Lekker!
Ik voel mij er goed bij. Voel mij afgekickt van een koolhydraad verslaving.
Ik at veel brood en zat de hele dag door te snacken. De hele dag door trek. Voel mij heerlijk nu ik daar van af ben.
en mijn keren beignnen weer ruimer te zitten!
Ik wil tzt overstappen naar het grip op koolhydraten dieet van Yvonne lemmers : http://www.gripopkoolhydraten.nl
Ik heb allebei haar boeken besteld, en een fin. bijdrage van 12 euro betaald om het hele forum te kunnen lezen.
dat inspireert mij ook om dit vol te blijven houden, haal ik ook tips uit, en inspireert om in de toekomst ook koolhydraadarm te blijven eten.
Het idee van haar eetwijze is is dat je in principe koolhydraatarm eet (maximaal 5 gr. koolhydraten per maaltijd)
behalve 1 uur per dag, dan mag je koolhydraten eten (bijvoorbeeld tijdens de avondmaaltijd). In dat uur mag je ook fruit en zuivel nemen.
Ik heb nu koolhydraad arme crackers besteld die ik bij het paasontbijt kan eten http://www.ggbrancrispbread.nl
groetjes Janneke