Hallo, mijn naam is dus Inkie en ik wil maandag beginnen met het dieet. Heb de spullen voor 2 weken al in huis.
Vooruitlopende op een goed resultaat wil ik echter weten: wat na die 10 kilo die wordt verwacht na het doorlopen van alle 5 de fases.?
Ik moet er 30 kwijt. Houd ik dan gewoon de rest van de tijd fase 5 aan en blijf ik dan afvallen?
En dan?
(6 posts) (3 voices)-
Posted 1 year ago #
-
Hallo Inkie,
Welkom hier!
Na het doorlopen van de fases kan je in principe gewoon weer van voren af aan beginnen met fase 1. Die zou je dan bijvoorbeeld een week kunnen doen om weer opnieuw "in het gareel" te komen en dan naar fase 2 door. Of je doorloopt alle fases hélemaal opnieuw. Kijk gewoon eerst eens aan hoe het gaat allemaal!
Alvast succes!
Posted 1 year ago # -
Hallo Elfje39,
Dank voor je reactie; ik geef toe dat ik wel erg ver vooruit kijk terwijl ik nog niet eens begonnen ben maar ben bang om na 10 weken in een gat te vallen omdat ik dan niet meer weet wat ik moet doen.
Je hebt gelijk; eerst maar eens zien hoe het gaat!Posted 1 year ago # -
Welja, rustig aan. Maak je niet gek, pin jezelf ook niet vast op "die 10 kg" en "die tien weken".
One day at a time...30 kg is niet niks, maar wie weet trek je maandag over een jaar een flesje bubbels open en roept: GELUKT!!!!
Ik ben nu 3 maanden bezig en heb af en toe ook wel eens last van mn motivatie (en dus zwakke momenten). Als je dat bij voorbaat accepteert en incalculeert kan je na zo'n zwak moment de draad weer oppakken en dóórgaan.
Inmiddels doe ik nu een soort van "eigen" invulling. Paar dagen fase 1, paar dagen fase 2, één dagje fase 3 en dan weer opnieuw. Voor mij werkt dat, omdat ik het dan langer volhou, maar ga jij eerst lekker aan de gang volgens "het boekje", je merkt vanzelf wat voor jou werkt.
Kijk ook eens bij "groente tips en trix" en "voedingsmiddelen die het leven leuker maken". Hoe meer je varieert, hoe beter je het meestal vol kan houden!
Posted 1 year ago # -
Best Inkie,
ik moet ook 30 kilo kwijt. Ik ben 2 weken geleden gestart en nu 6 kilo lichter.
Ik heb geen ervaring maar ik denk dat het verstandig is om gewoon een blok van 10 weken te doen en daarna opnieuw te starten. Ik hoop dat iemand reageert die ervaring heeft.Posted 1 year ago # -
hallo Jennigje,
zie mijn eerdere antwoord aan Inkie hierboven en ook in je andere topic
Posted 1 year ago #
Reply
You must log in to post.